Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 31, 2010

...MERDEKA!!!...






MERDEKA!!! MERDEKA!! MERDEKA!!!

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke 53

semoga negara kita akan semakin maju dan aman damai..

harap kita akan hidup aman damai dalam pelbagai kaum yang ade di malaysia..

korang join ke sambutan hari merdeka kat Stadium Bukit Jalil??? ai x join.. tapi ai tengok dalam tv tau.. bangun jek terus bukak TV tengok sambutan kat Stadium.. sebabnye...

adik ai yang baru habis latihan Maritim hari tu pon join perbarisan kat stadium tuh.. bila time pasukan Maritim masuk jek.. juling mata2 ai mencarik mana satu adik ai.. muahahaha...

okey lah.. Selamat bercuti semua~ jangan lupa kibarkan jalur gemilang k~

sekian.. n3 MERDEKA!

p/s: apa plan cuti hari nih?? pergi shopping ke?? mueheheh

6 comments:

abah_izz said...

-Selamat Hari Merdeka & Selamat bercuti jugak -

aNiS tHe BumbleBee said...

fuyoo!adik masuk perbarisan.dah tu,jumpe tak adik tu kt lam tv?muehehee!

Fieza79 said...

semangat kemerdekaan..! wah best adik u pon join pebarisan tu...

Fieza79 said...

semangat kemerdekaan..! wah best adik u pon join pebarisan tu...

mama qistina said...

oooo...semangat nak bangun sebab ada adik masuk perbarisan ye...saya taim cuti nih ambik kesempatan shopping dan shopping saja...

mahira oya said...

yeah merdeka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...