Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 6, 2010

...Ole-Ole Dari Langkawi : Thanks Nani...



yum yum.. coklat yang di tunggu sudah sampai!!! yeahhhhh!!!! pagi semalam hubby ai call ai kat opis.. hubby keje malam~ so siang dia kat rumah.. kata hubby ade terima satu bungkusan.. okeh~ ai dah tahu dah bungkusan ape.. muehehehe.. pastu ai suh hubby masukkan lam peti ais dulu...

balik2 rumah jek terus terkam peti ais.. wahhhh.. mmg x menyabar! padahal bukan bulih makan pon~ nama pon ngah pantang!!!

sampai jugak akhirnye bungkusan dari Nani.. hantar pakai pos laju dah.. tapi lambat jugakkan Nani~ muehehehe.. mmg services slow kot..kikikiki ampunnn pos malaysia~

bukak2 jek!!! walawehhhh~ mmg menggiurkan!! lazat tak terperi jek tengok~ coklat dari Langkawi!!! yeahhhh~ errkkkk.. ngah pantang~ My Anis ngan papa jek boleh makan~ tapi ai dah sembunyik siap2 ai punya..lalalalala

Nani.. sis sudah dapat ole-ole dari kamu tu.. mekasih yek! anis kata sedap.. sekejap2 dia mintak lagi~ memang sedap sungguh gayanye tuh! yum yum~

sekian.. n3 ole-ole dari NANI..

6 comments:

Fieza79 said...

comey je coklat bentok kerang tu...syg je nk mkn..huhuu

Abd Karim MJ said...

memang sedap cokelat dari langkawi...
makan sekali macam nak 15 puluh kali lagi.. tapi sbn jauh lah dari langkawi... kesian kan.. tapi setanding cokelat yang datang daro obersea sana ....

Layanzzz ajer

Zura said...

alamak cekelet...cedapnye...

mahira oya said...

sonoknya dpt coklat...
sy pon dpt smlm dr langkawi nougat n toblerone..adeh teringat..nk mkn blk nih..

fairuz n nani said...

sory sis, rupa bentuk coklat tu mcm dah x betol jek..huhu~

Ibu Comel Sedunia said...

mmg best coklat Langkawi..baru blk dr sana last week

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...