Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 26, 2010

...Kempen 1 Blog 1 Bendera....


waahhh.. semangat neh!!! nak jugak joint kempen kibarkan jalur gemilang kat blog.. ramai dah yang joint.. so ai pon nak joint jugak nih!!

bukan susah pon nak tunjukkan rasa sayang kita kat negara ye dak!! lagipon setahun sekali jek kita sambut merdeka..

so.. apa tunggu lagi.. tinggal bape hari jek lagi nak sambut merdeka nih.. jom ramai2 joint jom!!!
klik kat SINI untuk dapatkan bendera..

sekian.. n3 kibar bendera~

p/s: korang dh kibar jalur gemilang ke belom???

8 comments:

fairuz n nani said...

saya sudah letak kat blog jugak..hehe~

nadzirah aqilah said...

kat belog saya pun dah ada.. hehehe..

ejum said...

nak jgak join ni..hehe...

|| NaFiRaa || said...

fairuz n nani..
merdeka!! semangat neh!!!

|| NaFiRaa || said...

nadzirah aqilah...
wahhh.. tahniah2!! semangat merdeka!!

|| NaFiRaa || said...

ejum..
jom pakat kibar jom!!!

Zura said...

wah semangatnye join 1B1M...sepatutnye sume blogger wajib join kan kalau x block blog sapa yg xnk join...hehehe..memandai je kan bg idea...

|| NaFiRaa || said...

zura..
tapi bagus jugak idea tuh.. blogger malaysia.. kena lah tunjukkan semangat tuh.. sokong!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...