Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 3, 2010

...Bila Mama Mode MC...


Bila sudah dapat MC.. Maka kat rumah pon turut MC membuat keje2 rumah.. bukan kerana ai malas.. tapi doktor x bagi buat keje rumah sepanjang MC.. sepanjang masa kena baring jek.. My anis pon kena hantar pergi rumah IBU dia sepanjang ai MC.

dan.. sepanjang ai MC tu jugak lah.. ai x masak..kekeke.. beli jek kat luar.. slalunye kami tapau jek.. makan kat rumah.. tapi malam hari minggu hari tuh.. hubby ai ajak makan kat luar.. memandangkan masa tuh ai dh rasa sihat sikit.. perut x sakit dan boleh jalan dah.. ai pon 'on' jek lah...

muka2 yang ngah kelaparan.. muehahahaha..

lokasi pilihan kali ini adalah Uptown seksyen 24.. menu adalah seperti selalu.. Tom Yam.. Ayam Goreng Kunyit dan daging masak merah.. gambar takde..sebab masing2 lapar.. x sempat nak tangkap gambar...

selalunye.. kalo gi uptown.. kami mmg slalu makan kat satu kedai tu.. tapi malam nih makan kat kedai len.. sebab nye..


My anis dah sangkut ngan ikan nih kat kedai makan tuh.. langsung x mo gerak dari akuarium.. maybe rezeki ikan tuh la kot.. kami tukar selera malam tuh...

tengokkkk.. betapa sukanye kat ikan tuh.. sebenarnye papa dia yang ngajar posing tuh.. ai tukang tengok jek..muehehehe.. dalam hati ai.. ikan kerapu nih kalo masak 3 rasa pon sodapppp.. muahahaha..

nasib baik ade cermin.. kalo x~ konfem kena geget mulut dah..elokkk nye 2 2 mulut muncung jek..

terima kasih lah buat My Hubby yang memahami keadaan ai nih.. sepanjang ai x sehat.. hubby lah yang banyak membantu bereskan keje rumah.. terutamanye keje mendobi.. terima kasih ye abang.. mueheheh

sekian..

p/s: banyak betol dugaan tulis n3 hari ni.. amik masa berejam nak siap kan.. siap blackout lagi kat opis ai nih!!!

6 comments:

mahira oya said...

mode MC mmg best..rase nk cuti lame kan..

|| NaFiRaa || said...

mahira oya...
hahaha.. betol sgt2!!!

Fieza79 said...

seb bek hubby ada yerkk...kalau tak tak terurus la sume kan...?

ok rest byk2 mkn ubat.. hope cpt sihat..!

|| NaFiRaa || said...

Fieza79...
tu laaa.. kalo hubby x de.. mau huru hara jugak rumah tuh..

mekasih.. ni pon masih dalam mode makan ubat lagi~

aNiS tHe BumbleBee said...

dah g keje balik eh..hihi..okey..jaga kesihatan baik2 tau..jgn gerak2 byk sgt ye..

noor afzan said...

lama ke awak demam..?
isk2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...