Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 17, 2010

...Semangatnye Hubbyku...


Tanggal 31 bulan 8~~ 57

wahhhhh.. tetiba nyanyi!!! muahahaha..
biasalah.. orang baru first day pose nih~ len macam sket.. hakhakhak..

ok2.. x mo melalut panjang2.. pose! muahahaha... semalam balik keje.. nampak hubby ai bersungguh2 bersihkan bendera lama dia.. dalam hati ai.. ooooo bulan 8 dah~ mesti dia nak lekatkan kat motor tuh..

hubby ai nih mmg semangat patriotik sket.. bulan 8 jek keluarlah semua bendera.. tapi yang bagus nye hubby ai nih.. cukup waktu jek.. dia simpan balik bendera dia tuh.. kiranya untuk pakai tahun depan plak.. jimatkan~kekeekke

masa ngah tunggu azan magrib semalam.. ai jenguk lah kat luar.. sebab hujan.. tgk kain ai selamat ke x.. skali u!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kete ai tetiba ngaku kete ai..kete kami. pon dia letak bendera jugak!!! muahahaha.. ingatkan lekat kat motor dia jek... tengok tang motor pon ade bendera jugak.. 2!!! 1 depan 1 belakang... semangat tol lah laki ai neh!!!

kalo ikutkan hubby ai.. dia nak letak bendera besar2 kat kete tuh.. ai jek x bagi..hahahaha jahatkan~ alaaaa... pasang 1 pon okeh ape~ kan kan kan!!!

sekian~ citer pasal bendera!

p/s: korang dah pasang bendera ke blom????

8 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

x pernah pasang sebab sayang kereta, boleh? muahahaha.aku kibar bendera kat rumah ajer..hehehehe

Atia Adina said...

aku plak tak pasang sebab nak tunggu dapat bendera free....sapa nak bg???angkat tangan....

-ad-

nani said...

hahaha..bagus betol encik hanafi ni...suh la die sangkut kat pagar umah jugak sis..hehe

Zaidah said...

pernah pasang bendera kat keta...tapi bila nak tanggalkan kemain susah lagi tu...huhuhu

chugie said...

heheh.. sy pun x penah pasang bendera kat kereta.. letak kat umah je.. emm mmg bersemangat waja betul hubbymu ye!

aNiS tHe BumbleBee said...

wawawawa!ktorg pun akan pasang gak.slamber je boleh.walopon duduk kt negara org.kekeeke!

Zura said...

waaahh...semangat tue...nk buat jgaklah nti...

Kancilbiru said...

wah semangat ni...heheh org lain sibuk ngan puasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...