Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 25, 2010

...Tidak MC!!...


yeahhh!!! Wednesday A.K.A Rabu!! rabu yang X MC..muahahaha.. BOLEH??? belasah jek laaa... kalo korang perasanlaaa.. sejak keguguran hari tu.. asal rabu jek ai MC.. asal MC jek hari rabu..muehehe.. so hari nih first rabu yang tak MC..bangga skali!!

Kalo tak MC.. maknanye kesihatan ai makin baik la kan~ Alhamdulillah.. darah dah stop sepenuhnye.. dan sudah beberapa hari ai menjalani ibadah puasa dengan jayanya!! yeahhh~

lepas jek kejadian turun darah ari tu.. ai memang pantang betol2.. serik dah nak makan sesuka hati.. segala mak nenek buah ai x makan.. takut.. walaupon tekak nih tiap2 malam nak makan buah~ sampaikan rasa nak meleleh jek air liur dengar hubby ai gigit buah epal...


air ais memang x minum langsung sepanjang berpuasa nih.. mmg gadoh besar ngan air ais nih...

berbuka puasa semata2 air suam... nak minum milo rasa cam x lalu plak.. time sahur jek buat milo..

alhamdulillah.. berkat berpantang makan itu ini.. kesihat makin baik dah... kalo ikutkan... 27hb, khamis nih cukuplah sebulan ai berpantang.. pantang lah sangat!!

okeylah.. selamat hari rabu semua... selamat bekerja dengan tekun dan rajin okeh!!! cau dulu.. nak sambung oder hamper.. lagi sikit nak settle~

sekian.. citer hari rabu..

p/s: korang rasa... bape lama ai kena pantang???

p/s: korang kena jem x pagi nih~ ai sangkut dari tol batu 3 lagi.. seb baik kete auto..muehehe





20 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mak aku kata orang keguguran kena pantang sama ngan orang beranak.so, 40 hari..hehehehehe :p

Atia Adina said...

ha ah...mak aku pun kata cam tu gak...so sila berpantang selama 40 hari

cintatehO said...

Alhamdulillah...xde la pnt nk ganti puasa nti kn...

GaDis CoMeL said...

mak pun ckp mende yg sma, kena berpantang lebih teruk dari org bersalin. pantang makan, pantang serba serbi.

mahira oya said...

ade org 1-2 bln..bape lame ek..

Dhiaqiud said...

Alhamdulillah..makin sehat..

Fieza79 said...

aduhh ye ke asal rabu mc..hehe kebetolan tu...
terpaksa la pantang dulu kan...takleh mkn benda2 berais dn sejok..

chugie said...

heheh.. next time jgn buat lg ye..
pantang betul2 tau!

mama qistina said...

pantang tetap kena pantang ...sama macam orang yang lahir normal kot...

fairuz n nani said...

may Allah will alway bless u sis..=)

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
40 hari jugak eh??? urmmmm

|| NaFiRaa || said...

kak ad...
30 hari pon rasa lama jek.. sabar jek laaa...

|| NaFiRaa || said...

cintatehO...
alhamdulillah.. 10 hari jugak kena ganti.. akibat x pantang betol2 sangat...muehehe

|| NaFiRaa || said...

Gadis Comel...
huhuhuhu... mmg pon.. sume kena pantang~

|| NaFiRaa || said...

mahira oya...
sis slalu dengar 40 hari la.. sama cam pantang orang bersalin biasa

|| NaFiRaa || said...

Dhiaqiud...
alhamdulillah...

|| NaFiRaa || said...

fieza...
haah.. buah pon sejuk jugak kan~ sebab tu kot turun darah hari tu~

|| NaFiRaa || said...

chugie...
hehehehe.. mmg pantang betol2 skrg nih.. serik dah~

|| NaFiRaa || said...

mama qistina...
haah.. sume org cakap kena pantang sama cam org bersalin~ 40 hari~

|| NaFiRaa || said...

fairus n nani..
thanks dear~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...