Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 24, 2010

...Tensen Television!!!!....


haih~ tension! televisiooonnn!!!! muahahahaha... lepas geram.. dari pagi lagi duk pening pilih hamper nih.. bukan untuk ai~ pilih hamper nak bagi orang~ ingatkan senang nak beli hamper.. susah jugak rupernye!!!!

ai selera orang serdahana... nak bagi kat orang pangkat2 besar yang memang dah berduit.. cabaran woooo... packing kena cantikkk!!! isi perut hamper kena nampak mahal!!! haihhhhh!! pening jap kepala ai nih!!!!

RM500.. tapi packing dia simple plak~ belasah jek laaaa

packing cantek.. bagi ai laaa... tapi isi hamper sikit plak~ redah jek laaaa.. bukan dapat kat ai pon kan~ muahahaha..

RM300.00... cantekkan!!! yang nih ai suka..

"bos~ oder untuk ai 1 boleh x????"

jangan harap ler~

sekian... n3 pening pasal hamper

p/s: sape yang ade hamper lebih nak derma bagi ai?????

p/s/s: korang pernah dapat hamper x???

10 comments:

mahira oya said...

penah time mak keje dl..
sbb mak byk clients..

Zaidah said...

dah lama tak dapat hamper....peranh dapat hamper tupperware

Atia Adina said...

hamper biasanya akak dapat time majlis2 jer....alang2 ra duk buat hamper tu...pas lah kat akak satu

Kancilbiru said...

tak dak lebih ke? hulur2 la skit..ko takyahla..ko next taim...hehehe

Zura said...

pnah dapt hamper tp kongsi ramai2..

nat said...

a'ah btol la tiap2 thn..lak tu bos nk yg eksklusif punyer jer...cikai2 xnk..kita yg nk cri tu pyh...huhhu

chugie said...

alahai, syoknye lah kalau dapat hampe2 tu.. sy nak satu bleh???

tp betul gak kan, baik hamper2 tu bg kat org2 yg kurang mampu kan?

Sharina said...

x pernah dapat hamper raya pun :(
xde sapa pun nak bagi...

fairuz n nani said...

nak bagi sape hamper tu sis?hehe~
cantin yg sis suke tu..sy pon suke yg tu..hehe

Dhiaqiud said...

Ya penah gk dpt hamper..hamper yg x abis lps kem kecemerlangan..patutnye hamper tuk bdk2 tp dh lebih cigu2 la kebas..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...