Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 11, 2010

...Tak Bangun Sahur!!!...


muahahahha.. berjaya jugak mendengar pengumuman puasa tahun nih.. semangat jek ai tercongok depan TV semata2 nak dengar pengumuman puasa.. padahal bukan bulih puasa pon..mueheheehe.

nak tido malam tadi.. kemain lagi kunci jam.. 4.45 pagi.. nak bangun panaskan makanan sahur.. kononye lah..skali!!! x tahu lah kenapa~ henpon yang ai kunci jam tuh mati ko!!! pukul 7.15 pagi laki ai kejutkan ai! 7.15 pagi okeh!!!

Ya Allah!! rasa macam nak tercabut jantung ai nih!! laki ai masuk keje 7.30 pagi u!! macam nak berperang jek laki ai kelam kabut bersiap pergi keje.. nasib ai keje masuk pukul 9..muahahaha...

tapi.. mmg sedih sangat sebab hubby ai x sahur hari nih.. dah lah first time sahur hari nih.. ai x yah citer lah.. sebab ai masuk kategori lain~ x pose..muahahaha.. harap2 hubby ai x pancit lah buat keje hari nih..

maapkan sayang ye abang.. sayangmu ini pon x tahu nape henpon tuh boleh mati.. maap zahir dan batin ye abang~muehehehe hari nih kita kunci jam kat semua henpon k~

sekian.. citer org x bangun sahur~

p/s: korang masak ke juadah berbuka nanti??? ai masak nasi jek~

p/s/s: ai x pose tapi x boleh nak santap jugak.. huhuhuhu



7 comments:

HaNTwO said...

hehehe..xpe dugaan sume tu..saya ni sahur tapi tetap lapoo gak haha..

Kancilbiru said...

takpala....first day kuat lagi..insya Allah..:)

wanie said...

hehe..1st pose tu kak..xpe2..sok jgn lupe kunci 10 jam kt uma tu ye :P ksi mriah sikit~

e.l.i.s.s.m.i.e said...

seb baik laki ai jenis tak makan sahur..hehehehe

Atia Adina said...

ala...kesinnya dia....nasib baik sedra kul 7.15...kalo sedar kul 9?alamak...tak gi keje lah jawabnya...

-ad-

fairuz n nani said...

hehe..baby anis nape x kejot mama..cian papa..

aNiS tHe BumbleBee said...

kih kih kih..biasalaa..kejadian ni pon slalu gak terjadi kt ktorg..muehehe..time nk posa tu laa jam mati.awat entah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...