Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, August 1, 2010

...My Anis & Siput...



pagi hujung minggu yang indah.. papa kena OT.. terpaksa lah ai berguling2 berdua jek ngan My Anis.. bosan jugak hubby x de kat umah nih.. tapi nak buat cam ner.. hubby ai terpaksa siap kan keje yang x siap OT semalam..

ini bukan siput itu.. cilok dari google

ngah sibuk ai jemur baju.. tetiba My anis menjerit.. Mama! Mama! Siput!.. ai cakap.. biarlah dia.. dia x kacau anis kan~

bermula lah kelas x bape nak rasmi..muehehe

anis: Mama! siput boleh gerak tak??

mama: boleh~

anis: mana kaki dia mama?

mama: siput x de kaki~

anis: abis tuh macam mana dia gerak mama?

mama: haaaa sudah..nak jawab ape nih!! (dalam hati) dia gerak macam anis berenang dalam kolam tuuuuu~ muahahahaha.. jawapan terpaksa!! nak selamatkan keadaan

anis: oooooooo... dia berenang eh~

mama: haah~ macam berenang lah~

anis: mama! siput ade mulut x?

mama: ade~ kalo x macam mana dia nak makan~

anis: mana mulut dia mama?? anis x nampak pon~

mama: ade~ tapi mulut siput keciiiikkkkkkkk jek sambil wat gaya kecik ngan jari..

anis: kecik sangat eh mama???

mama: haah~ kecikkkkkk sangat~dah2 masuk dalam rumah.. nanti siput tuh gigit anis plak..
terpaksa hentikan perbualan pasal siput.. takut tak tahu nak jawab ape nanti.. muahhahaha..

moral..
jadik Mama nih kena banyak ilmu jugak!! sebab anak kita nih macam2 soklan dia nak tanya.. boleh haru kalo x dapat nak jawab..muehehehe.. lagi satu! otak mama kena ligat dari anak.. dia pusing sana kita konar kut sini.. haaaa baru kena.. hahahaaha

sekian.. citer siput..

p/s: alhamdulillah.. kesihatan ai beransur pulih.. darah dalam kencing pon dah stop..

9 comments:

fairuz n nani said...

haha..anis klw nak tanye soalan tanye cikgu nani ni yek..=p

|| NaFiRaa || said...

nani...
muahahaha.. bagus jugak cadangan tuh.. pening sis nak menjawab soklan nye~

Izan Ishak said...

anak2 mmg camtu kan. dah bijak anis, mcm2 soalan yg kuar ye~~

|| NaFiRaa || said...

Izan Ishak...
haah~ naik pening jugak nak menjawab soklan nye~ hehehe

Fieza79 said...

mmg penin nk jwb soklan ank2 ni..nk2 tgh kita tgh tensen ditanya soklan yg mcm2 rasa cam nk melenting pon ada..hahaa..saba jela

|| NaFiRaa || said...

fieza79..
haah~ mmg pon!! kadang geram jek.. kita jawab cam tuh dia konar kot sini.. adeeeeee jek soklan dia nak kondemkan kita!!!!

mahira oya said...

syukur

|| NaFiRaa || said...

mahira oya..
alhamdulillah~

aNiS tHe BumbleBee said...

bahahaa!mmg pun kan..otak kena lagi ligat dari dia.kalo tak mmg terdiam laa kita ni.xtau nk jawab apa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...