Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, July 31, 2010

...Kembali bersiaran dan Masih Dalam Mode MC...

hai semua!! fuh~ dah lama tak bersiaran nih!! rindu sungguh kat blog ai nih!!

ai masih lagi dalam MC.. lepas bleeding selasa hari tuh.. ai dapat MC lagi sampai sabtu.. kiranya esok la... lama kan~ kikikiki.. doktor suh baring jek kat rumah.. My anis pon kena hantar bbsitter.. boleh tahan jugak lah bosan kat rumah nih.. asik baringgggg jek!! pastu makan ubat...

pasal kandungan ai.. masih belom dapat pastikan keadaan nye.. kena tunggu 8 minggu baru boleh pastikan keadaan kandungan macam mana.. doktor just bagi ubat jer.. tunggu next appointment untuk tahu keadaan kandungan.. harap2 semua ok lah...

keadaan ai plak.. air kencing masih ade campur darah lagi.. tapi tak banyak.. dan bukan setiap kali kencing.. ai masih amik ubat utk melawaskan air kencing.. sebab doktor pakar kata ubat tuh x bahaya untuk ibu mengandung.. masih lagi amik acid folic dan tambah lagi 1 ubat dari doktor pakar..

harap2 lepas MC hampir 1 minggu nih.. keadaan ai akan pulih dan menjalani rutin kerja ai macam biasa.. naik kembang dah ai baring jek kat umah.. muehehehe..

sekian.. berita terkini..

p/s: doakan kami sihat okey~

p/s/s: semalam lappy buat hal.. cam kena virus.. nih baru lepas format balik..

3 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

waah..lega tgk u dah online balik...xpa..bykan rehat tau.jgn buat keja langsung.bedrest jee..kami doakan ye.. :)

|| NaFiRaa || said...

anis..
hehehe.. mmg mode nak blogging down betol.. asik kena baring jekkk..

Abu Luqman said...

salam ziarah malam.. tnet slow mlm nie tak leh chat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...