Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, July 2, 2010

...Nak Kongsi Gambar...

baekkk punya posing!!!!

korang geram x tengok my anis nih posing??? geram kan!!! ai memula transfer gambar nih terkejut bila ade gambar nih.. bila masa pulak anak ai gi menggedik kat air pancut nih??? apsal ai tak tahu pon xtvt dorang2 nih??? bila??? bila??? BILAAAAA??? muka x puas ati..muahahahaha..

bila di siasat2 ngan hubby ai..baru tau.. gambar nih di ambil masa dorg 2 org pi amik Avanza yang kami nak sewa masa nak gi johor ari tu.. patut lah ai tak tau.. upernye masa nih ai kena tinggal sebab ngah sibuk mengemas...

geram sungguh.. sempat lagi di posing baek punya kat air pancut tuh.. mama pon x pernah posing cam tuh tau!! nih dah lawan mentor dah nih...muahahaha

sekian.. citer anis menggediksss
muahahaha

7 comments:

siti nurkhijah said...

ni kes ibunya jeles nie...

|| NaFiRaa || said...

siti nurkhijah...
hahahaha.. memang jeles pon~ muahaha

mahira oya said...

amboi..anak lebih dr mama die ek..hehe..
comey2..
kite pon same jer kalo post kt situ mau terterjun..

noor afzan said...

haha..mmg daringg...~

Fieza79 said...

wahh posing sakan sapa la dok ajar dia tu..?

chugie said...

anis saje nk bg mama die sakit hati ye? heheh:D

Sharinginfoz said...

memang kelas gitu

Tak Boleh Ping Gengblogger?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...