Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 13, 2010

...Ammar Haziq Sudah 3 Bulan...


ololololo.. besar dah anak buah ai sorang nih.. masa lahir dulu kecik jek.. berat masa lahir 2.29Kg jek... sekarang.. tengok!!! bulat pipi dia tuh!! ai tengok pon geram~

ni gambar ammar masa baru lahir... kecik jek! tak cukup berat jek masa lahir.. tadi gi skodeng blog ibu ammar (adik ai).. nampak banyak sangat ibu dia upload gambar Ammar.. tu yang ai cilok masuk blog tu.. bleh gak tunjuk kat My anis..

Ammar Haziq dengan Ibu dia... suka buat belon kat mulut.. ikut perangai ayah ye ammar...

ni plak ngan ayah dia.. time nih ammar nak cukur rambut.. sebab dia baru jek abes majlis cukur jambut.. ibu ngan ayah dia nak botak kan lah rambut si Ammar nih...

kata adik ai.. elok jek mesin potong rambut tuh kena kepala dia.. dia melalak x hengat dunia.. macam sakit2 jek dia melalak.. hahahaha... ai jawab ape kat adik ai.. sebijik macam ibu dia masa kecik.. suka menangis..muahahaha.. kira mewarisi bakat adik ai lah nih..muahahahha

muka org baru pas nangis.. meleleh air mata tuh haaaa... ibu dia cakap x sempat habes pon.. tinggal sket lagi kat telinga dia... x sanggup dah dengar dia melalak...muahahaha.. aduhai~ sian plak tengok muka sedih tu...

rindu lah ngan Ammar.. kakak anis pon slalu ajak mama dia gi rumah baby ammar.. raya nanti lah jumpa Ammar kat umah nenek yer...

sekian.. n3 Ammar Haziq..

5 comments:

pak long said...

salam...
amboi comeynya baby tu....

makteh anis said...

waahhh..dh siap en3 ni..i likeeee..hehe

|| NaFiRaa || said...

pak long..
comelkan.. macam mak cik dia jugak.. muehehehe

|| NaFiRaa || said...

makteh anis..
hehehehe.. geram tengok ammar.. bulat!!

mahira oya said...

ammar haziq sedap name..cutenya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...