Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, July 14, 2010

...Ai sudah~ Korang???...

fuhhhh~ baru ade can nak tulis entry u~ bz sungguh hari ini.. bukan bz ke buat keje.. tapi BZ mencari bende hilang.. walaweh!!!!!! masa jumpe tadi rasa nak piat2 jek telinga big bos ai tuh!!! seb baik bos.. kalo opismate konfem ai cubit perut skali~ geram sungguh...

bila dah hilang mula lah dia kata pass bagi orang tuh.. pass bagi orang nih.. last2 jumpe terselit kat kelenda meja dia... haih~ sabor jek lah.. eh eh eh! jauh tersimpang dari tajuk plak..muahahaha.. luahan perasaan tadi... kikikiki


haaaaaa... nak tanya.. rumah korang dah kena Banci dah???? rumah ai dah... ai kan rakyat malaysia yang suka bagi kerjasama.. muahahaha.. sebenarnya hubby ai yang melayan orang tukang banci tuh.. ai duk masak kat dapat.. memula dengar orang sembang2 kat luar.. ingatkan ade org datang kumpul derma utk masjid..sebab kat taman tuh memang slalu ade wat kutipan untuk masjid..

skali hubby masuk dapur cakap ada org datang banci.. alahaiiii.. terlepas nak tengok cam ner orang banci.. hubby ai cakap.. dia tanya soklan2 simple jek.. bape orang tinggal dalam rumah.. pendapatan isi rumah... cam tuh jek.. pastu dia tampal stiker kat pintu.. lupa plak nak snap pic stiker tuh..

hari tuh ai dengar luahan perasaan pekerja banci kat radio hotfm.. dorang cakap susah nak dapatkan kerjasama.. ramai yang x bukak pintu... katanya lagi.. kalo masuk kawasan perumahan elite lagi susah nak banci.. siankan~ korang bayangkan dari 100 buah rumah baru dapat 8 buah rumah..haih boleh stress jugak nak banci nih.. muehehe...

sama-samalah kita bagi kerjasama pada mereka k~ kalo takut nak bukak pintu.. kunci jek grill rumah.. kiranya bagi maklumat dari dalam rumah laaaa... janji kerja dorang boleh jalan..

sekian... n3 pasal BANCI bukan BENCI

p/s: korang dah kena banci blom???

8 comments:

Zura said...

xsuke org yg susah nk bg kejesama...

chugie said...

hehe.. umah sy belum kene banci lg rsnye..

|| NaFiRaa || said...

zura...
tu laaa... kecian dorang~

|| NaFiRaa || said...

chugie...
sampai pertengahan bulan 8 rasanya banci nih..

mahira oya said...

dah ek..erm rase belom..

Hidayah Ismawi said...

Belum ada org dtg mengetuk pintu lagi..kalau ada pun takde org kat rumah ... camne?

href="http://thehidayahstory.blogspot.com/2010/07/be-afraidbe-very-afraid.html">MY LATEST ENTRY: Be afraid.. be very afraid..

Hidayah Ismawi said...

aik ..silap pulak sorry yek tuan rumah..

MY LATEST ENTRY: Be afraid.. be very afraid..

HaNTwO said...

hahah cian pembanci tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...