Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 13, 2010

...Malam tadi adalah sgt penat!!!!...



semalam ai ganti puasa.. muehehehe.. dah nak puasa balik baru nak ganti..kikiki.. tak pe laaaa... janji ganti ye dak??? dah lama x menahan nafsu makan nih mencabar jugak... nasib baik opismate ai nih paham makna puasa walaupon dorang semua bukan islam..

cuma memula ai cakap ai puasa hari nih.. dorang terkejut.. sudah bulan puasa ka??? ai cakap ler ai ganti puasa tahun lepas punye.. diorang Oooookan ajer...



semalam pukul 5 jek ai trus cabut.. x boleh balik lambat sebab takut terperangkap jam.. padahal hari2 balik awal..muahahahahaha... kena pi beli lauk basah dulu sebab dalam peti ais dah x de lauk dah...rajinkan..muehehehe

sampai rumah dah pukul 6++.. apalagi bersilatlah ai kat dapur sorang2.. hubby ai OT plak. nasib baik my anis x buat hal sangat!!! ohhhh.. tidak2!!! dia pecahkan cermin tingkap petang semalam.. tapi dia bernasib baik sebab mama dia sibuk bersilat kat dapur.. x de masa+tenaga nak membebel.. so mama dia pas kat papa dia nanti... muahahaha...

tengah2 sibuk bersilat hubby ai balik.. pastu dengar dia plak membebelkan cermin tingkap pecah.. see!! x yah pas tugas pon.. dia dah automatik ambil tugas membebel...muahahha.. terima kasih darling...

Ngam2 orang azam magrib ai siap masak.. siap masak okeh.. hidang belom lagi~.. lepas minum jus 1 gelas.. baru hidang makanan...baru belasah makan nasi...



lepas berbuka.. terasa badan penat sangat.. sempat jugak siapkan basuh baju dan jemur baju... pastu x de tenaga dah nak wat keje len.. nak bukak mata pon x larat.. last2 ajak hubby tido.. hubby ai boleh tanya...

"tak mo bukak blog ke?????"

ai jawab.. nak bukak blog camner..nak bukak mata pon x larat dah nih..

tengok.. hubby ai pon pelik ai x bukak blog malam tadi..muahahaha... x larat wooo...

sekian... citer orang puasa..

p/s: korang dah abes ganti puasa dah???

p/s/s: hari ni ai puasa ganti lagi...

4 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

ada lagi 2-3hari tak ganti.tihihihi!saje simpan untuk warm up bulan puasa nnti.boleh gitu..?tak baik betul kan..hihihi

|| NaFiRaa || said...

ai pon dah lama simpan nih.. takut x sempat abes ganti jek..hahahaha.. bulan depan nak start pose baru plak..hahaha

iem said...

haha lawaklah u nii...
im pun baru last puasa semalam..
habis gak akhirnya ..

chugie said...

ooo semalam pose ek.. alhamdulillah..

huhu, banyak juga tugas awk semalam ye.. patut ler penat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...