Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 1, 2010

...Benci Bau ??...



ROKOK

x tau laaa kenapa ai benci sangat bau rokok.. boleh sesak nafas kalo ade asap rokok kat lubang hidung ai nih!!! rasa nak belasah2 jek orang yang hisap rokok dekat ai.. tapi nak buat macam mana kan.. kat malaysia ade undang2.. semua orang ade hak masing2..

tapi.. kepada perokok tegar.. mintak maap lah yer.. bukan nak kondem u all semua.. tapi sekurang2nye bertimbang rasa jugak lah dengan insan2 yang lemah macam ai nih.. kalo kat kedai makan tu.. kalo dah rasa duk dalam kedai.. jangan lah pi hembus asap rokok tuh ikut sedap2 jek.. sian orang macam ai yang benci asap rokok ni.. rasa nak pengsan jek kat dalam kedai makan tuh...

nasib baik laaaa... ai dapat laki yang x hisap rokok... dan dia tahu sangat perangai bini dia yang memang x suka asap rokok... boleh jadik punca gaduh kalo bab2 bau rokok nih... haaaaa... bahaya x rokok tuh.. muehehe..

masa hubby ai demam hari tuh.. bos dia ade datang melawat kat rumah masa hubby ai MC.. hubby ai cerita.. bos dia nak hisap rokok dalam rumah.. terus dia tegur bos dia.. jangan hisap rokok dalam rumah.. nanti bini dia bising.. muahahahaha.. terus bos dia keluar isap rokok kat luar rumah...

haaaa.. cam tuh lah.. boleh bagi timbang rasa kat orang yang tak suka bau rokok.. tu x bererti hubby ai takut kena marah.. TAPI.. dia tau timbang rasa yang bini dia x suka bau rokok..

sekian.. n3 membebel..muahahaha

p/s: korang x suka bau ape??? kongsi sket..

p/s/s: mintak maap le kepada perokok tegar... muehehehe


6 comments:

ozzy said...

memang betul ..bagi perokok mrk mmg x rasa..tapi pada bkn perokok mmg x tahan baunya

mahira oya said...

benci gaks rokok..sakit hidung..

aNiS tHe BumbleBee said...

xsuke bau ketiak org sini..hihihik!

i pun benci bau rokok ni.busuk!dulu ustaz ckp,tembakau tu asalnya dari najis setan.tu pasal laa rokok bau busuk.

chugie said...

sama lah kite, sy pun x suka dan sangat22222X x suke bau asap rokok!

geram je bila ada manusia2 yang merokok dekat2 ngn kita ni tau!

selamat.. dan sykur... suamiku juga tidak merokok! :D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

seb baik my hubby isap rokok kat dapur :P

mariani said...

aku pon dh aman rs..sharol dh 2 bulan behenti rokok..alhamdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...