Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, July 24, 2010

...Alkesahnye Malam Tadi...

Minggu ni My hubby keje shift malam.. so tinggallah ai ngan My anis jek kat umah.. tido berdua jek ngan My Anis... Sebelom ai citer pasal malam tadi... ai kena citer pasal malam jumaat nye dulu..

Malam jumaat tuh.. tak pasti pukul berapa.. tetiba My Anis kejutkan Mama dia mintak susu.. ai pon bangun lah bancuh susu.. kami berdua tido kat bilik tingkat atas... ai dah bawak bakul susu my anis siap2 letak dalam bilik..

lepas habes minum susu.. tetiba My anis cakap.."Mama~ Peluk la Anis" uik!! dalam Hati ai terasa pelik plak.. apsal tetiba anak ai suh peluk dia.. sebab slalunye My Anis nih x suka dia di peluk..

ai pon peluk lah dia.. bila dah penat peluk.. ai nak gerakkan tangan ai yang peluk dia.. tetiba tangan dia pegang tangan ai x bagi ai turunkan tangan dari badan dia.. suruh ai peluk dia.. aik!! tak tido ke anak ai nih... ai pon pelok lah dia sampai lena...

Alkesahnye dari citer ai yang panjang lebar di atas tu adalah tetiba My anis cakap ngan ai Malam Tadi.. masa tu hubby ai dah gi keje.. dia cakap ngan ai dia nampak hantu... errkkk!!! berdiri jap bulu tengkuk ai nih!!! tanya punya tanya.. dia cakap dalam bilik..

tetiba trus teringatkan.. My anis suh pelok dia malam semalam.. pastu dia macam x lena jek... Korang rasa cam ner??? yang lagi buat bulu tengkuk ai nih berdiri!!! malam tuh malam jumaat!!! huhuhuhu.. seram plak!!! dh lah hubby keje malam...

dan... akibat dari citer My anis tuh.. KAMI berdua tido kat bawah malam tadi..muahahahaha... bentang toto depan TV..hahahaha... takut woooo!!!!! Dah lah Hubby ai tak ade.. My Anis gi bukak citer dia nampak Hantu plak...

sekian.. citer seram..

p/s: kalo korang takut x?? ke ai yang penakut!!! muahahaha

p/s/s: slalu nye budak2 tak pandai bohong kan????

7 comments:

aenareal said...

alamak terasa meremang bulu rome sy..hihi..

Kancilbiru said...

heheheh....ha suspen tu....budak2 mmg cakap benar...sib baik dia tak menjerit..

aNiS tHe BumbleBee said...

eeeii..samalaa dgn uyin.dah 2mlm tido beralih tempat.pestu tgh2 mlm tunjuk dinding,marah2 kt dinding tu..hubby i dah meremang bulu roma..i.....mmg hanyut daaah..xsempat nk takut2..mueheheeh!

Sharinginfoz said...

tak nak.....

Zaidah said...

biasanyer bebudak memang bleh nampak hantu nie...tapi tak tahulah kan...takkan dia nak tipu...takut b eb

Fieza79 said...

bdk2 mmg bleh nmpk...mmg seram jgk kan...fieza pon jenis penakot jgk pantang dgr cite psl antu terus seramm...

HaNTwO said...

hehe mistik ni...konfem anis nampak tu kak..budak2 memang xmenipu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...