Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 10, 2010

...Sudah Tengok Anak Bulan Ke Belom????...




korang!!!! anak bulan ramadhan dah topong ke belom??? ke hari nih baru topong anak bulan?? apsal x de khabar berita pon pasal tengok anak bulan ek? ke ai jek yg tak dengar kabar berita??

seingat ai lah.. masa kecik2 dulu sama meriah tunggu pengistiharan puasa atau raya.. sekarang nih nape susah sangat nak dengar pengistiharan puasa kat TV yek?? ke ai jek yang terlepas tengok??? urrmmm..


ape2 pon.. selamat menyambut bulan Ramadhan buat korang semua~ Harap2 puasa tahun nih lebih bermakna dari yang tahun lepas~

ai belom dapat puasa lagi.. masih bercuti..mueheehhe.. harap2 x lama lah cuti nih~ pengsan ai nak mengganti balik nanti~ ingatkan tahun nih dapatlah puasa penuh. sekali nak sambut puasa pon x dapat~ kekekeke..

"Selamat Berpuasa"

sekian.. n3 dah tengok anak bulan ke belom~

p/s: Apa Persiapan Berpuasa korang??

p/s/s: Bulan puasa korang masak x untuk juadah berbuka??? ai slalu beli jek~


10 comments:

Zaidah said...

selamat berpuasa...dah menyambut dulu yer...sabar ajelah...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mlm ni laa cik kak.tunggu kat tv1.hehehe.ai tak pose gak.

Zura said...

selamat pose..

Fieza79 said...

slmt pose..kita dh siap sedia..semangat ni..hehe

Atia Adina said...

i nekad nak masak...hoyeh...selamat berpuasa....

-ad-

M a W a D D a H said...

slmt berpuasa akak...

bile time pose..tetiba rajin nak masak..ngee

mahira oya said...

selamat berpuasa...minta ampun dan maaf ye..

fairuz n nani said...

SELAMAT BERPUASA SIS...=)

Sharinginfoz said...

selamat berpuasa

UV Hampir 1,000

aNiS tHe BumbleBee said...

bulan tak nampak2 kt srilanka ni..buleh mkn lagi ni..kekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...