Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 13, 2010

...Harap Berhenti laaa....



haih~ sejak dua menjak nih n3 berbaur orang sakit jek kan~ nak wat cam ner.. sakit sudah datang.. semalam pon MC lagi.. pergi klinik lagi~ kena scan lagi..

bleeding masih ade lagi.. yang menyebabkan ai x gi keje sebab perut sakit.. sakit macam ade bende nak terkeluar bila kencing~ malam tadi pergi cek dokter.. dokter kata nak scan lagi skali.. takut rahim bengkak sebab ai sakit..


bila scan dokter kata saiz rahim normal.. tapi pelik darah x stop.. pastu sakit plak bawah perut.. pastu dokter suh ai makan antibiotik dulu.. 2 jenis antibiotik.. kalo darah x stop jugak dalam masa 7 hari.. dokter mintak rujuk pada pakar..huhuhuhuhu

pastu cek air kencing.. dokter kata ade sedikit kotor.. dapat jugak ubat lawas air kencing.. bermakna sekarang nih ai masih dalam mode makan ubat.. a.k.a tak pose..

harap2 darah akan stop lah dalam masa terdekat nih.. risau jugak sebenarnye.. pastu kena keje plak.. kalo dapat rehat kat rumah tuh tak pe gak.. nih kena keje.. jalan sana sini kat opis..

korang doa2kan lah ai cepat sembuh yek.. nak gak joint korang pose.. huhuhuhu..

sekian.. n3 sedih lagi..

6 comments:

Fieza79 said...

alahai cpt la nafira semboh..leh la posa tak best kan takleh join pose...huhuu

Atia Adina said...

moga cepat sihat.....


-ad-

M a W a D D a H said...

moga cepat sembuh ea akak nafira...

makan ubat ikut time ye..

senyum2 sll...moga tabah dan sabar..

Hamzah Ian said...

moga cepat sembuh ok.. sabar2..

aNiS tHe BumbleBee said...

ciannye....xpe..saba..saba..ada hikmah disebaliknya kan..rajin2 mkn ubat tau..moga cepat sembuh..hepi2 sokmo key.. :)

HaNTwO said...

moga cepat sembuh ye kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...