Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 27, 2010

...Daku Warga Selangor Yang BERKERJA!!!...


Korang mesti ngah syok tido kan~ uwaaaaa!!! pagi nih memang malas giler nak bangun pergi kerja.. malasss sangat!! nak2 tido plak celak tiak hubby ai.. lagiiiii x mo bangun!! hubby ai x keje hari ni.. dan ai pasti ramai lagi warga selangor dan beberapa buah negeri yang x keje hari nih...



tapi ai adalah warga selangor yang kena keje!! teramat EMO nak gi keje hari nih... last2 8.40 baru ai gerak dari rumah.. pi hantar my anis gi rumah IBU dia..sebab papa dia ade bende nak settlekan..



skali sampai rumah Ibu anis.. Ibu dia dah pi TESCO shopping baju raya..hahahha.. salah kami jugak sebab x cakap nak hantar my anis hari nih.. mesti Ibu anis ingat kami berdua cuti hari nih.. last2 patah balik hantar my anis kat rumah.. so hubby ai jaga anak hari ni... mekasih abang~

tengok jam dah 8.50am.. apalagi.. jadik lipas kudung lah kejap ai kat jalan tu.. nasib laaa hari ni ramai yang x keje.. jalan lengangggg jek.. terasa cam pelumba F1 kejap..muahahaha..



ok lah.. selamat bercuti lah pada mereka yang bercuti tu~ dan selamat bekerja dengan tekun lagi gigih pada yang senasib dengan ai...sob..sob..sob..

sekian.. n3 kena keja!!

p/s: korang yang cuti buat ape hari nih???

p/s: yang kena keje cam ai.. korang EMO x hari?? muehehehe

p/s: semua gambar ehsan pak cik google~ TQ

7 comments:

Zaidah said...

klu johor hari nie memang hari bekerja...ngehhhh

chugie said...

heheh.. siannye.. selamat co sy cuti ari ni.. xpe, sabar k!

normie said...

adeh.. ingatkan sy je kena keje ari ni.. sib baik ade kwn.. hehe.. kite mmg warga selangor yg senasib.. jeles tngok hubby cuti.. anak2 pun cuti skola jugak..huhu..

Zura said...

laaaaa...kena keje ke...

noor afzan said...

saay cutiiii..
duk umah je..

mariani said...

aku pon keje daa...huhu

aNiS tHe BumbleBee said...

enggak cuti..tapi tak keje..muehehee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...