Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, August 22, 2010

...Mula Berpuasa Lagi...

Walawehhhh!!!! sonok jek hujung minggu kan~ macam2 boleh buat.. macam plan ade.. semalam kami gi soping kat pasar malam.. orang memang giler kat pasar malam.. tapi macam ramai yang beli makanan dari yang shopping baju..muehehehe

hari ni ai mula berpuasa lagi.. alhamduillah~ darah dah stop semalam.. harap ai boleh terus berpuasa sampai abes bulan ramadhan..aminnn.. dan harap kesihatan ai akan semakin baik..

hari ni plan nak gi shopping baju raya hubby.. kalo ade yg ai berkenan shopping untuk ai skali la..muehehehe..wahhh.. bila citer pasal shopping baju raya nih.. rasa x sabar plak nak raya!! tahun nih turn raya rumah hubby dulu.. raya kedua balik umah ma ai plak~ lalalala

sekian..n3 pendek hujung minggu

p/s: selamat hujung minggu~lalala

p/s/s: korang dah shopping raya ke???

4 comments:

abah_izz said...

bestla..hari minggu lagi ye..,kt sini dh start keje...hu.hu..(ganu, cuti jumaat sabtula....)pastu nk gi shopping hari jumaat..kedai banyk yg tutup...sabtu jela..nk shopping raya .Tak best nye....

aNiS tHe BumbleBee said...

huk huk!belooomm....shopping online je dulu..nnti dah balik malaysia takut tak smpat dah.maklomlaa,brg2 pompuan ni kan..kena belek lebih2 skit.kekeke!

Fieza79 said...

dh berlumba2 owg bersoping dh...soping makanan...soping baju hurmm mcm2 la...

alia said...

salam ramadan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...