Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

...Main Layang-Layang...

hai untie n uncle semua.. hari ini anis nak citer pasal main layang-layang.. sonokkk sangat... dalam lama dah anis mintak papa beli layang2... tapi papa kata layang2 yang jual kat tepi pantai tu mahal.. ye ke??? ke papa yang tak mo beli untuk anis..

masa papa ajak gi berkelah ari tu.. papa singgah kedai 2 ringgit.. nape panggil kedai 2 ringgit?? tu kena tanya mama.. sebab mama suka suki dia jek panggil nama kedai.. kat kedai tuh papa beli kan anis layang2~ RM1.50 jek!!! murahkan.. papa siap beli benang skali....


sampai jek tepi pantai.. papa trus pasangkan layang2 anis... sekejap jek papa buat~ terus layang2 naik tinggi.. haaaaa... pandai x anis main layang2.. mama kata bukan sebab anis pandai main.. tapi sebab angin tepi pantai tu memang kuat.. sebab tu layang2 anis naik tinggi.. sebenarnya mama tu jeles kan~ muehehehehe

tinggikan layang2 anis... sonokkkkk sangat main2 layang2 tepi pantai.. x yah larik2...

kalo penat.. boleh duduk~ relaks jek kan~

opsstttt... kalo jatuh jugak.. dan malas dah nak bangun.. jangan risau.. jerit jek nama papa kuat2.. pasti papa datang tolong.. papakan hero anis... kalo jerit nama mama.. buat abes air liur jek.. mama buat derkkk jek.. baik tak payah...

okeh~ pada sape yang pi berkelah.. jangan lupa beli layang2 tau.. sonokkk main layang2 tepi pantai~

sekian.. anis punye citer...

p/s dari anis : sape nak kasi anis duit raya!!!!! masih bulan syawal lagi nih~

21 comments:

chugie said...

bestnye main layang2.. dlm cuaca bagus n angin pun best je ni, memang sesuai dok main layang2 kan.

kalau kat sini, main layang yg paling ramai kat taman kepong ni. Memang banyak betul layang2..

Pencacai Alim said...

dulu bt layang2 guna surat kabor berita harian je..

rutikeben said...

murah je layang2 tuh ye

dulu buat pkai ubat nyamok huhuh

paDel said...

besh maen kt tepi pantai...pastu beli yg corak2 batman ke..otromen ke...saye yg dah umo 24 ni pon maen layang2 kalu gi pantai..hahaha

abah_izz said...

dulu2 main gak..tapi main kat bendang..lepas menuai..sama macam PA..guna sokhabaq n buluh..best sampai tk p mengaji..

Sidratul Muntaha said...

lama dah tak main since umur 18
hauhauuahuauaa
selamat hari raya nafira
baru dpt singgah blog ko due to malware detection
maaf zahir batin yer

nani said...

baby anis tu reti ke naikkan layang2..heehe..mama die x main ke?=p

mama qistina said...

dah lama tak bekelah tepi laut...ari tu kat kampung sempat jenguk laut je..ishh nak kena pegi ni...

Nobita Sensei said...

main layang-layang tepi laut atau tengah sawah memang syiokk!

Lady SharpShouter said...

sonoknye dapat main layang layang.. jeles =p

|| NaFiRaa || said...

chugie..
budak2 sonok ar dapat main layang2.. kalo kat shah alam nih tak tahu kat mana nak main layang2..

|| NaFiRaa || said...

pencacai alim..
muehehe.. betol tuh~ pakai lidi jek.. curik mak punye lidi penyapu~

|| NaFiRaa || said...

rutikeben...
haah~ kat kedai 2 ringgit.. ubat nyamok??? x pernah dengar pon~

|| NaFiRaa || said...

padel...
hahahaha.. tapi layang2 yg jual kat tepi pantai tu mahalkan~

|| NaFiRaa || said...

abah_izz..
hahahahaha.. pastu kena marah ngan mak ayah sebab ponteng mengaji.. hahaha

|| NaFiRaa || said...

sidratul Muntaha...
ai pon lama dh x main.. bagi anak2 plak rasa main layang2..kekeke.. selamat hari raya jugak.. nape x leh buka ek blog nih?? adesslaaa

|| NaFiRaa || said...

nani...
reti~ tapi kalo jatuh mula lah dia menjerit~ haih~

mama dia kasi can anak plak main layang2..kekeke

|| NaFiRaa || said...

mama qistina...
kalo cuti panjang sonoklah pergi.. leh mandi puas2..

|| NaFiRaa || said...

nobita sensei....
betol tuh!!! sebab banyak angin~

|| NaFiRaa || said...

Lady Sharpshouter...
hehehe.. mai lah joint anis main layang2...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tkut tgok ikan tue kiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...