Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, September 28, 2010

...Orang len mandi hujan, Orang len yang Demam...




adesss laaa... mode hari ini adalah kureng cerdas.. muehehe.. balik kerja semalam badan dah rasa berat.. kepala pon berat.. suhu badan pon makin meningkat.. tanda2 nak demam sudah datang...

oleh kerana badan x bape nak sihat.. so semalam ai x masak.. suh hubby ai pi beli nasi goreng sorang satu.. lepas mandi pon kepala masih lagi sakit.. adess laaa.. orang yang mandi hujan x de plak kena demam.. yang melihat dari jauh plak demam! apa sudah jadi~ kalo ai tahu sudah ku joint mereka berdua mandi hujan.. baru lah berbaloi demam...hak hak hak..


lepas jek makan nasi goreng.. makan tetap habes walaupon nak demam..muehehe.. hubby ai suh makan panadol.. dia dah beli 1 peket panadol masa kuar beli nasi goreng.. lepas makan ubat panadol 2 bijik.. ai terus pengsan.. muehehehe...

pagi nih bangun tekak terasa sangat sakit dan mula bersin2.. haih~ tanda2 selsema sudah datang.. tapi ai tetap gagahkan diri gi kerja.. bakal pekerja contoh nih~ muahahaha...

sekian.. citer org demam

p/s: korang makan ape untuk hilangkan sakit tekak???


10 comments:

Atia Adina said...

makan aiskrim lah

NoRMie said...

adeh.. camner bole demam ni.. len kali kalo ujan turun.. ai kena mandi jugak.. moge cepat sembuh..

mamaaerish@eb said...

samer ler kiter... msm nih kan?... hu3

nur said...

sakit tekak? air asam jawa..
or madu plus limau

wayne rooney injured?

GaDis CoMeL said...

betul kata pengomen kat atas ni. minum air asam jawa. pekat. hirup perlahan2

M a W a D D a H said...

kesiannye kat akak..dmm...

moga cepat sembuh ya...:)

rutikeben said...

smoga cepat sembuh

sakit tekak makan aiskrim

Ma said...

kt DR mkn ais cream tp org2 lama kt minum air asam jawa.. x pun strepsil..
p/s: moga2 cepat sembuh

Zaidah said...

semoga cepat sembuh...ciannyer dia demam....zai masih selsema n batuk lagi....ubat dah nak habis....huhuhu

Fieza79 said...

yg pasti nya minum la air asan jawa byk2...insyaallah..lega..!

mak aii sana sini pakat demam ni...skrg ni asal ptg je ujan kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...