Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, December 22, 2012

...Bekfes Yang Cepat, Mudah dan Lazat...

Salam hari Sabtu..
Ringkas di hari ini.. nak kongsi 1 menu ringkas untuk bekfes.. sedap plak tu..


cekodok!! jemput-jemput..
hehehe


lagi senang pakai jer tepung nih.. tambah air sajaaaa..




model jemput2 mama..
puas ati tgk delisha ngan anis makan.. x rugi beli nih.. nanti kena beli byk2 buat stok..

sekian.. n3 bekfes KAMI..

selamat berhujung minggu..

posted from Bloggeroid

9 comments:

zh-ena said...

wah sedap tu
ena suka mkn cekodok ikan bilis
tangkap leleh tu

Masya said...

memang senang.. sempoi cepa.. hihihihii

Myra Jay said...

Yg penting anak2 suka dah kira untung tu..
Mesti sedap ni.. hehee

Nens Collection said...

lama x makan cucur neh..dulu2 slalu beli..ekeke

thanks 4 besday wish..hehe

Papa Mifz said...

lagi best sarapan jemput2...mudah,sedap dan mengenyangkan...:)

Anamarza Sue said...

biasa buat sendri , sedap ya , nanti boleh la beli

SYANI said...

Stok cucur segera ni wajib ada kat rumah aku.. Jadi benda wajib beli tiap2 bulan..

Izan Ishak said...

samalah juga ngan izan... mmg benda wajib ada kat umah. bukan aje utk bekfes, kalau tgh malam ada yg kelaparan... bancuh aje tpg cucur ni n tambahlah apa yg patut...dah siap!

Zura Zue said...

sedap..kalau dpt cekodok pisang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...