Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 6, 2012

...Emergency Leave | Delisha Demam...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis..

Hari ini agak kelam kabut sket..
semalam terpaksa bercuti.. Delisha tetiba demam plak balik keje hari Selasa..
Malam tuh badan dia panas sangat.. walaupon dah bagi makan ubat demam pon suhu masih dedar2.. tak turun sgt suhunye.. kesian..huhu..

pagi2 semalam terus ajak My hubby gi Klinik..
Delisha masih aktif.. cuma suhu badan dia dedar2..
Tapi tak sampai hati plak nak hantar dia kat rumah babysitter..
so, mamanye amik cuti kecemasan lah semalam..
menjaga anak2 di rumah..

pagi nih suhu badan Delisha masih dedar2 lagi..
tapi kena jugak masuk keje..
harap2 okeh lah dia kat rumah ibu dia.. x senang nak keje kalo anak x sihat..

Tolong doakan Delisha cepat sihat k.. TQ..

sekian.. cerita anak demam

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

SYANI said...

Take care Delisha... jangan lupa makan ubat..

inazamri said...

mcm tu la kita ni kan..biasanye cuti tahunan tu mesti akan simpan gak utk emergency anak2 demam.Hope delisha cepat sihat

Sidratul Muntaha said...

get well soon
delisha..
sian mummy ko

Masya said...

amin insyaallah cepat sembuh...
jaga betul²..

Norzie hany said...

Siannya Delisha....moga cepat sembuh ye.

TeacherAzimah said...

Kerap plak dia demam lately ni kan?? Err delisha demam sbb nak dpt adik kot?? Tehehhe...

Salina@IbuAqil said...

Alahai!!
Demam dia..
Skrg ni musim demam ni..
Delisha syg..
Cpt sihat ye nak.. ;)

eB said...

cepat sehat yer delisha...
kami kat sini pn sm zura... aed br baek dmm, aerish plk spike.. hu3

wahida said...

delisha cepat sihat ye sayang...

kena mkn ubat tau...takmo notti2 okey...

Atia Adina said...

delisha....get well soon

Eliss Mie said...

Insya Allah, balik rumah kang baik laa dia tu :)

Izan Ishak said...

moga cepat2 sembuh ye delisha sayang~

maszmadi said...

moga delisha sihat semula ye kak...

Aishah Jahirah said...

aloh cian delisha..moga cepat baik demamnya...cuaca skang rasa mcm nk dmm je,sejuk....

mamalieyna said...

Cepat siht ye delisha..siab die..huu

Daddy Ziyyad said...

Hope Delisha cepat sembuh ya...
Jgn lupa tuamkan sekali

ct rahani said...

semga cepat sihat ye delisha syg.. auntie doakan.. amin.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...