Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 4, 2012

...Bertuahnye Ade Anak Dara....

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa semua..
hari ini lebih baik dari semalam.. Alhamdulillah~

Hari ini nak citer pasal anak2 Dara ai.. Alhamdulillah.. My Anis dah baik deman.. ubat deman ai request 2 botol masa gi klinik hari tuh..licin! 1 botol dia tumpahkan kat umah ibu dia.. geram jer.. x de rezeki.. botol ke 2 ubat demam pon abes.. last2 ajak hubby gi beli ubat demam lagi sebotol.. yang tu baru luak sikit jer..

My Delisha plak, mulut dia dah baik sepenuhnya.. syukur~ lega sket bila anak2 dah sihat..
okeh.. abes citer kesihatan dorang.. hari nih nak abadikan gambar2 anak dara 2 orang tuh.. di kala mama sibuk ber'Durian Crepe' kat dapur.. dorang ngan papa dorang pon sibuk jugak.. tapi kat luar rumah.. tektik My hubby melarikan anak2 dari mengacau mamanye yang tengah stress buat Durian crepe..muahahahahaha.. thanks abang~

jom lah layan gambar yang berkeping2 nih~

Apa yang penting! KERJASAMA!!

Sapu lagi kak! sampai bersih~
adik pegang penyodok eh.. pegang jer eh!

sapu lagi! sapu lagi kak!
bawah kete ade lagi.. sapu!

adik: boleh ke kak?? nak adik tolong ke??
Kakak: bolehhhhhh.. kakak pandai sapu~

eh~ mana ade orang kat rumah tuh..
tu kan rumah kosong~

Kakak: adik~ mai lah tolong kakak isi sampah dalam plastik~
Adik: baikkkk..

Kakak: Kakak sapu, adik masukkan sampah dalam plastik eh~
Adik: okeh kak~ pandai tak adik buat??

penat jugak sapu sampah nih ek~

Adik: sapu lagi kak~ adik tengok jer lah eh!

haaaaa... rajin tak anak dara ai?? boleh buat menantu kan??
muahahaha.. ringan sket keje mama.. hehehehe..

sekian.. kisah anak dara rajin~

p/s: Nak FM Cameron Highland?? jom joint GA kat SINI



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

23 comments:

mamyharraz said...

rajinnya dua beradik nih..bolehlah tolong mama lg lain kali ;)

ct cheery said...

alah,rajinnyer anak dara ni..hehe

SYANI said...

Amboi... rajinnya anak dara 2 orang tu..

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Untunglah ada anok dara! Boleh buat kawan shopping! hehehee :)))

Norzie hany said...

Rajinnya anak dara Zura.

Aishah Jahirah said...

dah blh harap ank dara 2 org ni....:)

Masya said...

alahai bertuahnya...

Atia Adina said...

amboi rajinnya...bertuah ra...harap sampai ke besar rajin cam ni tau

Eliss Mie said...

rajinnya anak dara. harap anak2 dara ai nanti pun rajin jugak laa cengginih :)

Fieza79 said...

lahai rajin ya anak dara berdua tuu..untung hehee...

Myra Jay said...

Rajinnye anak2 dara U ni mengemas laman rumah, menyapu sampah :D

maszmadi said...

alolorrr sweet nyer dua2 anak dara ni... untung mama.. erm lepas ni umah auntie plak yerk.. hehe

::NureeN:: said...

rajin sungguh.. untungnya zura

wahida said...

rajin betul...comel lak tu...mesti lepas menyapu tu bertambah masyam tu kan...

ct rahani said...

bertuah ader anak dara.. rajin pulak tuh.. comel je adik delisha cam mandur dah tgk kakaknya sapu sampah tuh.. ekeke..

~aYu~ said...

oo.. dera yer... hihi...
betul la kan.. anak-anak ni suka je menolong kalau kite sibuk nak menyapu padahal nak main-main je tu...

LYAfrina said...

hehe..ok r tu zura..rajin 2 beradik ni bgotong royong..

Papa Mifz said...

rajinnya dua beradik nih...:)

TeacherAzimah said...

Wahhhhh bagus btl.. blh masuk dlm list ni hehe

mamalieyna said...

Boleh dharap dah anak2 dara ni :-)

Izan Ishak said...

wahhh...sangat2 rajin dua beradik nih! sejuk perut mama mengandung~

Zura Zue said...

alahai rajinnye anak dara nie...

.:: Mrs Z ::. said...

salam kenal..saya follow ye ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...