Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 19, 2012

...WW | Koleksi FM...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu..

layan WW lah hari nih!

Koleksi Terkini FM di peti ais!

ade sesapa lagi nak tolong tambah? hehehe

sekian.. WW FM

p/s: Koleksi FM korang dah banyak??

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

azi said...

FM akak tak banyak macam Nafira punya...

Norzie hany said...

Akak pun suka buat koleksi fm.letak kat peti ais,bila jatuh pecah...sayangnya.

Masya said...

banyaknya...

Atia Adina said...

banyaknya ra....kak ad...letak jer....terus dicapai oleh anak2 buat main....stress

Myra Jay said...

Penuh dan padat :)


Sama la kita update harini pasal FM :D

Eliss Mie said...

nanti bertambah satu lagi :p dari bukit merah.

Sidratul Muntaha said...

meriah!
ahah..
aku pun byk la jugak tpi tak sebanyak ko punya.
ahahah

Shilla Latif said...

banyaknye mama...ibu punya tak sempat nak penuh asik kena cilok ngan bujang Attam tu ha...stress tau.

ct cheery said...

wah!!meriahnyer..haha

Sharidawati Shahrudin said...

ok nanti bila2 sha kasi ye.. hehe

Jue a.k.a Ibu 2F said...

banyaknya...
jue pun koleksi FM..
nanti ada jue kasi ye..

SYANI said...

Saya punya banyak dah pecah.. anak2 ganas sangat..

Saya Disini said...

bnyknye

maszmadi said...

dah x muat dah tu kak ra, meh bagi kat masz 4 5 ketul... haha

mamalieyna said...

Meriah..comei2x plak tu...eina tk sbyk tu sbb asyik kena culik je..anak punya kerja..huu

::NureeN:: said...

tersgtlah byk kat petiice umah nureen... peti ice umah nureen freezer kat bwh.. so ruang atas besar la.. bleh tarok byk cuma skrg ni kena letak atas2 ja emir dh bleh capai huhuu

Ma said...

Waaa.. jelesnyerrr.. k da baru skit.. huhuhu.. :)

Cho Zila said...

suka gak kumpul fm tapi sekarang dah banyak yang rosak, patah dan sebagainyer sayang lak..
suka fm yang princesstu, tu dapat darimana..

ct rahani said...

banyaknya.. jeles ai tau.. ekekeke..

Izan Ishak said...

sangat2 banyak kalau nak dibandingkan dgn izan punya. penuh dah kat pintu peti tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...