Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 12, 2015

...Anakda Amzar sudah 2 bulan lebih...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Isnin.
Alhamdulillah.. no Monday blues. :) semangat!!!

Waahhh.. lama x menulis kan!
sempat masuk baca n3 jer.. komen x sempat.
i gantung plastik hitam uolls! habes semua sampah yang menyakitkan mata i, i buang.
kelik i tanya, jutsu ape yang merasuk nih? kah kah kah.
masing2 menggelupor selamatkan barang masing2. biar rasa!
semualah nak letak kat tanah jajahan i nih.
dulu x larat nak kemas.. mampu tgk jer.
skrg dah kembali gagah nih siap lah korang!
paling i sakit mata skrg adalah bilik big boss (cina) 
i dah sound haitu.. dia jawab.. NG(nama boss) tau.. nanti NG suruh sam kemas.
sampai skrg nan ado. takpeee.. nanti i gi gantung plastik hitam kat bilik dia pulak.

ehh.. terpanjang plak bebel. hahahaha
sebenarnye nak citer pasal Baby Amzar.
Rindu sebenarnya.. tu pasal nak citer pasal Amzar. kih kih kih.

Delisha & Amzar.

Amzar sekarang dah 2 bulan lebih dah.
last timbang haitu. 4.3kg. timbang hari yang papa dia bawa pergi cucuk haitu.

dah pandai sembang bahasa dia dah.
suara boleh tahan kuat dia nih. kalo dia menjerit memang x tahan.
selalunye dia menjerit bila lambat dpt susu. hahahahahaha

kaki dan tangan sgt kuat dan aktif.
bila dia tendang2 memang terasa sgt tendangan dia.
hahahahaha.. comel kan.

tangan dh boleh genggam barang.
Hari sabtu haitu kemain teruja maknye bila Amzar boleh pegang menan.
sambil jerit kat Delisha.

Kak Ngah.. tengok baby dah pandai pegang menan lah.

tau delisha jawab ape??

Dah lama dah lah baby pandai pegang menan, tu lah mama.. asik keje jer.

adehaiiiii.. sedebik atas dahi rasanye.. apa boleh buat sayang.. mama kan keje.

dah pandai layan kartun kat tv.
kemain ralit lagi kalo letak dia depan tv.
sempatlah mamanye buat keje sikit2.

Rindu nak gomoi2 dia.
2 hari duk rumah.. Amzar asik melekat jer. mmg x jadik wat keje. 
penyelesaian dia, pass kat papa dia. baru dia tido lama.

oklah.. itu jer lah dulu kesah Amzar.
mamanye nak pum susu jap. 
tatatititutuuu.

sekiann..






 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

10 comments:

Kakzakie said...

Semakin lama semakin bijak semakin best kalau nak gomol Zura
Habislah adik ada dua kakak tukang gomol memang lemaslah dibuatnya:)

LZ - The Blog Owner said...

Cepat budak membesar.. Time baring terlentang camni suka kita gomol2.. Esok2 bila pandai jalan jenuh kita mengejar.. Fasa kanak2 kan Nafira.. :-)

norhidana miswan said...

bby boy mmg la kuat.... dia nyer kuat tuh tak padan ngn badan....

shark said...

kejap je dah 2 bulan wei..tup2 amzar nak dapat adik plak wakakkakakakak ;p
jangan marah nah, lawak pagi selasa lahh ;p

SYANI said...

Kadang2 kita ni memang terlepas pandang progress anak2.. Nak2 bila ibu bekerja pastu ramai anak nak kena monitor.. huhuhu.. sabo je la

Fiza Rahman said...

Sedih kan status ibu yang bekerjaya ni. Selalu terlepas pandang/ketinggalan perkembangan anak² :-(

Kejap jer dah 2 bulan kebih yerp.

aLyNnZ said...

kuat tendangannyer hero kan..hihi nak practice main bola nanti..seronokkan tgk perkembangan anak2..skrg ni ms cepat berlalu tau2 dh membesar..

Mama Myja said...

senangnya leh letak kat depan tv. jap jer kan masa berlali. nanti tup .. tup dah setahun. hihik

hainom OKje said...

Pandai berselfie jugak tu.... Tengok tu si Amzar mandang kamera, mcm tau tau jer Zura nak ambik gambo dia...
Baby mmg sedap gomol Zura ...tunggu kejap lagi dah pandai ketawa ngekek pulak lagi best gomol

LYAfrina said...

dah pndai senyum n tgk kamera pon baby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...