Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 16, 2015

...Doakan Yang Terbaik Buat Anak Syurga Ini...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat.
Penghulu segala hari.

2 hari nih hati sayuuuu jer.
nak update blog pon x de mood.
asal bukak group wasap, air mata laju jer turun.

Anak kawan baik i sekarang kat ICU hospital Klang.
suspek denggi. tapi ikut kata Ibu dia, sekarang kritikal kat ICU.
x sedarkan diri. 

dokter cakap ade virus denggi kat selaput otak n hati.
Allah.. Sembuhkanlah anak kecil ini.
ringankan lah kesakitan nya ya Allah.

update dari mak sedaranye.
memang sebelom tuh ade sembang kat wasap dengan ibu Arryan.
katanya demam Arryan x kebah2 walaupon lepas makan ubat.
kesian sangat.. :(

ini gambar lama Arryan.
pernah tempek kat blog nih.
sayunye hati bila tengok gambar2 nih.
bergenang jer air mata.

kawan2.. tolong doa kan anak comel ini kembali sedar dan sihat semula.
x sanggup nak tengok anak kecil ini sakit.
Mohon doa dari kawan2 semua.
terima kasih.

Sekian.








 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

subhanallah..moga anak syurga ini sihat seperti sedia kala

Kakzakie said...

Kalau kakak yg tak kenal pun sayu hati apa lagi Zura kenal dan keluarga mereka Zura. Sama-sama kita berdoa moga anak ini pulih seperti sediakala.

ct cheery said...

Ya Allah,sebaknya rasa.insha Allah Kita doakan

Jueliza Jamani said...

Ya Allah siannya...

hainom OKje said...

Alahai sedihnya....moga Arryan cepat sembuh dan ceria mcm sebelum ni. Ibu mana yang mampu menahan air mata tengok anaknya tak sedar diri cenggini....

Mummy Chubby said...

Allahuakbar...mummy paham sgt bila anak kat icu..mmg antara hidup mati sebenarnya. InsyaAllah Arryan kuat & mummy doakan Arryan diberi kesihatan yang baik..

Bunda_nora said...

Semoga adik Aryan cepat sembuh dan dipermudahkan proses rawatannya...

aamin..

NzA said...

Ya Allah sembuhkan lah aryan.....semoga Allah perkenankan permintaan kita semua...InsyaAllah...

tiga lalat said...

moga dipermudahkan., aminn

SalbiahM said...

apa khabar dia sekarang? dah sembuh ke?

hainom OKje said...

Macamana dgn Aryan sekarang?

LYAfrina said...

insyallah..smoag dipermudahkan sgalanya utk anak comey ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...