Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, October 28, 2015

...Tiba-Tiba Minat Kopi...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu. 
Moga Hari ini semakin bahagia. Aminnn


Korang tau x 1hb Oktober haitu adalah Hari kopi sedunia?
i baru tau jugak haitu. tu pon sebab ade kempen besar2an kat newspaper.
pastu WONDA kopi buat kempen jugak. Wonda kopi jual dengan Harga RM1 jer kat 7E.
RM1 okeh!!! Harga kopi tuh purata rm2 lah 1 tin.

i nih bukan lah peminum kopi tegar. i x boleh minum kopi sangat pon, nanti sakit kepala. tapiii.. masa balik kampung haitu Cinta beli Wonda kopi tin warna Purple (Mocha),
i try minum.. eh eh.. sedapppp.. pastu x sakitkan kepala i neh.
terus jatuh cinta ngan Wonda kopi purple.

Masa promosi Hari Kopi haitu, gigih i ajak Cinta gi beli tau.
agak2 5 7E jugak lah Cinta gi tanya pasal Kopi RM1 nih. 
semuanye hampa.. ade 7E yg tak tau pon pasal promo nih. geram kan!
lagi geram bila MummyHaza dapat beli hampir 15 tin Wonda kopi tuh!
jelessss sangat. huhuhuhu

Tapiiiiiiii... masa jalan2 kat tesco weken haitu. 
jumpa kopi wonda purple nih!
Harga setin rm1.29! murah kan! kan!kan!

terus ngedeng2 ngan Cinta cakap nak beli 10 tin boleh?
Cinta pandang jer tin kopi tuh.
pastu Cinta kata.. amik sekaton trus lah. murah nih!
yeaaahhhhhhh... sonok habes!


Tadaaaaaaaaa... se katon kopi Wonda purple!!!
24 tin! *angkat2 kening~
Amacam??? cukup lah kan! wat stok kat rumah.

yang kat atas tuh dah abes masa dlm kete lagi.
sorang se tin. Delisha ngan Anis pon ckp sedap.
Delisha cakap.. sayang nak minum sebab sedap. hahahahaha. 
comel betol anak i nih.

Resit pembelian.. nak bagitau harga murah sebenarnya.
hahahahahaha. puas hati dapat beli kopi nih dengan harga murah.
layan kopi lah bulan nih. sedapnyeeee.

Sekian.. n3 menunjuk-nunjuk

P/s: Siapa hantu kopi Wonda boleh try terjah tesco. kot2 ade lagi kopi murah nih.




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

9 comments:

Kakzakie said...

Kakak sebenarnya suka Zura tapi perut kakak yg tak tahan jadi kena bertabahlah elak selagi mampu. Kalau tak tahan dgn aromanya hirup juga yg abang punya:)
Kalau abang memang tiap mlm kopi mesti nak secawan.

ct cheery said...

Amoii...bnyknya beli.!!okey mlm nih nk singgah umah sis hikhikhik

ct cheery said...

Amoii...bnyknya beli.!!okey mlm nih nk singgah umah sis hikhikhik

anajingga said...

wow sakan beli kopi tuu, salam ukhwah, kak ana singgah petang ke sini :)

Bunda_nora said...

Bunda ni jarang minum kopi, sebab susah nak tido...

norhidana miswan said...

ohoooo ptt la aritu wonda jual rm1 kt 7e yek... baru ku tau....

tp kan akak pelik, akak ni kalu minum kopi msti ngantuk ko... nguap2 mcm di bagi pil tido hehehe...

tp sbb ko dh bt promo akak nk try lah wonda pepel nih yg di katakan sdp tuh

Fiza Rahman said...

Tak pernah rasa kopi wonda ni. Sdap erk.

hainom OKje said...

Wonda kopi ni selalu keluar iklan dia kat wayang ....nampak sgt layan wayang hihi....
Okje pun boleh pening kalau minum kopi ni Zura...

LYAfrina said...

owh..ada jgk hari kopi sedunia...

lya mmg x minum lgsung..bau pon x blh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...