Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 7, 2011

...Gi Klinik | Cucuk 2 bulan...



Semalam delisha genap 2 bulan.. kejap jek rasanye.. alhamdulillah.. delisha memang x banyak kerenah.. senang nak handle dia.. setiap kali balik dari umah ibu dia.. kakak anis dia akan bagi laporan.. adik dia cam nih laa.. adik dia nangis rindu mama laaa.. kekekeke... nasib ade kakak.. boleh jugak mama tahu perkembangan adik dia...

balik keje semalam ai bawa delisha gi check up 2 bulan.. kena inject..siannnn.. tapi nangis kejap jek.. macam kakak anis dia kecik2 dulu... bukan jenis kuat nangis..

kakak anis plak ai mintak ngan dokter ubat cacing.. My ma suh bagi dia makan ubat cacing... ma kata mungkin badan dia x berisi sebab ade cacing.. so ai try bagi dia ubat cacing malam tadi.. tapi ai rasa lah... my anis tuh ngikut papa dia.. makan banyak..tapi badan x naik... urmmmm... bestnye lah kalo badan ai nih cam tuh jugak.. boleh belasah makan macam2..muahahahaha...

malam tadi timbang dah 5.2kg... ohhhh... cepat sungguh membesar.. last timbang masa sebulan 3.7kg.. patutlah rasa cam lenguh2 jek time dukung delisha nih.. rupernye dah lebih 5kg..

takpe laaa.. biarlah mama dukung berat pon.. janji anak sihat.. kekeke..padahal papa dia yang slalu dukung..kikiki..mama bawa beg jer..lalalala...

harap2.. x de lah delisha demam kena cucuk nih.. pagi tadi x de demam lagi... harap2 x de laaaa.. aminnnn! x sanggup tengok bb demam..kesian~ huhuhuhu

sekian.. update pasal anak2..

p/s: BZ sikit 2 3 hari nih.. esok nak kena hantar tender..

9 comments:

zaidah said...

klu bagi ubat yang klinik bagi tu cepat2....memang jarang demam...

Ma said...

MMm.. dah beso anak buah che de nie.. :(.. x jupe lg 4 mata.. 6t la, panjang umo kita jupe ek.. :)

Huda said...

lukman cucuk 2 bulan, berat dh 6.3kg. sgt semangat :)

Zura said...

kejap je masa berlalu..dah 2 bulan erk..

cik nani said...

olololo...dah besar dh baby ni..seyes rasa sekejap je masa berlalu...baru je rasa dpt tahu sis mengandung..hehe~

wahida said...

sekejap je dah 5 kilo? fuiiyoo..cayalah delisha....teruskan kuat minum susu tau!!

dbalkis said...

Ya Allah..lamanya x melawat blog awak ye..sampai dah dapat bb dah..congrats...maaf lambat wish..happy for u dear..

Nens Collection said...

delisha comellll

cik nani said...

bestnye..wat bbq ramai2 cmni..yg bab ayam bakar tu wat perut sy berkeroncong ni..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...