Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 28, 2011

...Kedai Rakyat 1 Malaysia | Nak Jugakkk...


bila tengok rancangan 360... citer pasal Kedai Rakyat 1 Malaysia... tetiba jek rasa nak tulis surat kat dato' Najib a.k.a PM malaysia.. nak jugak ade kedai nih kat shah alam nih.. nak jugaaakkkkk...

kalo tengok harga barang2 dia.. memang berpatutan sgt.. murah! sesuai lah untuk ai yang berpendapatan x bape nak ade nih.. sekurang2nye boleh jugak save bajet tang beli barang dapur kan~

terasa sgt kagum ngan projek kedai rakyat nih.. (ini bukan citer pasal politik k!) nampak lah pemimpin kita nih pikir jugak tentang kesusahan rakyat yang berpendapatan x bape nak ade nih.. kalo orang yang kaya memang x heran harga barang naik.. tapi cuba kalo situasi ai plak.. yang pendapatan x bape nak ade nih..terasa woooo...

cam ai nih memang x kesah kalo barang tu x branded.. yang penting murah dah kualiti dia ok.. baju kat pasar malam pon ai shopping.. x de hal punye.. kulit ai x alergik ngan barang2 murah nih.. anak2 ai pon sama.. hehehehe...

harap sangat2.. kedai rakyat nih boleh di buka di seluruh malaysia.. sebab memang ramai yang memerlukan barang2 dapur yang murah cam tuh..betol x???

kepada PM yang di kasihi.. harap2 boleh lah bukak satu kedai rakyat kat shah alam yer.. pleaseee!!!

sekian... n3 nak jugakk

p/s: ape pandangan korang pasal kedai rakyat 1 malaysia nih??? sape yang pernah masuk??? tolong citer sket... ok x barangan kat kedai nih???

7 comments:

Nens Collection said...

kuantan pon nk jugakk..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tokey dia mydin, rasanya sama jer kot kalo beli barang kat mydin, cuma ni ada sticker 1 malaysia jerr..hehehehe

Huda said...

kalau kat manjung ade mesti huda dh p jugak :) leh save kan :)

zaidah said...

kat jb or kulaijaya ade tak zura....memang murah....bleh save bajet...

Fieza79 said...

hurmm kalau murah dan berpatutan lagi baik berbelanja kat situ kan...

Shiela Latif said...

sokong 100%

Myra Jay said...

Xpe Zura, area KL Selangor cepat bukak cawangan, macam kami kat Penang ni laaaaagi lambat nak dapat kedai cenggini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...