Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, July 15, 2011

...Ke Tesco | Jalan2 Carik Pasal...

gambar sebelom start keje lagi neh!! pi tesco carik barang baby.. nak hantar gi rumah ibu dorang.. maklumlah.. delisha kan first time nak gi sana.. so sume bende kena beli untuk hantar gi rumah ibu dia..

tadaaaa... tidoooo.. kikikiki
ini kali ke 2 delisha naik stroller.. first time masa gi shopping kat giant.. tapi lupa plak nak snap gambar.. letak jek dalam stroller trus tido.. senang kan~

stroller nih beli masa anis lahir dulu.. tapi plastik x bukak lagii.. dasyat x??? muahahaha.. papa dorang nih cermat sket.. padahal stroller nih mmg slalu guna time anis dulu.. tapi still nampak baru.. plastik tu x bukak sebab papa dia x nak kasi berhabuk.. kekekeke

tukang tolak..
sampai berebut2 ngan papa dia.. sebab nye dia x bagi papa dia tolak.. masalahnye~ dia tolak ikut sedap kaki dia jek.. sume bende dia langgar.. sian adik dia dalam stroller tuh..

ai tolak troli barang..kekeke.. My anis sibuk tolak adik dia.. papa tukang amik gambar..muehehe.. last2 1 keping gambar papa pon x de..hekhekhek..

kita minum dulu.. inilah part paling best kalo gi shopping.. carik makanan atau minuman free..muehehehhe... time nih dapat rasa milo sejuk.. betol2 sedappp.. x caya u all try k~ x cukup secawan ai minum ngan anis..

okeh.. delisha sudah bangun.. siap sedia!!

susu time!!! nasib kecik lagi..kalo x.. ai bagi jek minum milo..muehehehe..

memang dari my anis dulu lagi papa dia dh ajar duk dalam stroller time gi jalan2.. senang sket katanye.. kalo dh ajar dari kecik.. kalo dh besar takut bb x nak duduk plak.. susah nak berjalan.. papa dia lah yg susah..sebab kena dukung..mama dia tukang bawa beg jek..muahahahaha... kejam opp mama dia..

sekian.. n3 gi shopping..




5 comments:

Huda said...

amboi rajin kakak tolong tolak stroller ek :)

Nens Collection said...

ammar punyer stroller dh jadik belacan..kecik2 dulu naik..bile dh besar die panjat stroller die tu..mmg berlipat 14..hoho

|| NaFiRaa || said...

huda..
rajin sgt pon susah jugak..kekeke.. dia boleh bergadoh ngan papa dia.. sebab x kasi papa dia tolak..

|| NaFiRaa || said...

neni...
hahahahaha... lasak sungguh ammar.. lenkali kena sembunyi stroller tu..baru selamat..

Myra Jay said...

syok bawak jalan2 camnie kalau tidoq je :)

Dan syok gak sebab ada cameraman :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...