Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 19, 2011

...Semalam Yang MC...




Selsema..

Dari hari sabtu dah perasan asik bersin2 jek.. ingatkan habut sebab dorang duk ngecat bilik big boss.. ahad plak ai duk punggah bilik.. bersin2 jugak.. skali bila dh petang baru rasa panas sejuk jek badan ai nih..

sebelom tido ai siap2 makan panadol.. pagi esoknye x ok jugak.. abes sume sakit2 badan.. kepala rasa berat jek.. trus MC jek laaa.. hehehehe..

Add ImageAdd Image
Mc semalam duk rumah jek..melayan anak2.. x hantar pon dorang gi umah ibu dia.. boring plak duk rumah sorang2.. tapi x berani plak nak gomoi2 budak kecik tu.. takut berjangkit plak selsema nih... semalam pon ade dh dengar bb bersin2.. harap2 jangan lah jangkit kat bb.. kesian dia..huhuhuhu

sekian.. n3 mengadu..

p/s: hari nih dah keje dah.. walaupon masih ade selsema dan batuk.. ingat nak MC lagi sehari..muehehe..doakan ai cepat sembuh k~

8 comments:

zaidah said...

alah ciannyer....take care...semoga cepat sembuh

Myra Jay said...

Alahai siannyer, badan tak tahan tu maybe tak sihat sepenuhnya lepas bersalin ritu..
Semoga cepat sembuh ye..

Huda said...

moga lekas sembuh tau! :)

wahida said...

cepat baik ye dear, mkn ubat tau....

Shiela Latif said...

semoga mama cepat2 sembuh n tak berjangkit pada gegirl k :)

Fieza79 said...

hurmm dah baik ke..moga cpt sembuh ye..hope tak berjangkit pada si tecit tuu...

eT said...

besenyer kalo mc pon sure nk wat keje lain kan...hehe

eB ezrin said...

get5 well soon k :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...