Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 11, 2011

...Ujian Kepada Papa..lalala....

ini adalah ujian pertama bagi My hubby.. rasanye untuk anak ke 2 nih.. ai yang lebih banyak handle bb dari dia... masa anis dulu.. my hubby yang banyak handle bb.. jumaat hari tu.. bbsitter cakap dia x boleh dah nak jaga hari sabtu.. sebab dia x sempat nak urus kan bb + dia banyak nak settlekan keje rumah hari sabtu tu.. agak membebankan jugak kalo bbsitter x amik hari sabtu..sebab ai kan keje hari sabtu...

nasib lah my hubby sanggup jaga 2 anak hari sabtu.. anis tuh mmg ai x risau.. sebab dia mmg boleh uruskan diri sendirik.. yang risau nye Delisha tu.. tambah plak hubby dh lama x pegang baby.. oleh kerana sabtu hari tu ai EL..sebab bbsitter ada hal..makanye 1 ujian telah di jalankan untuk My hubby...

tadaaaa... UJIAN MANDIKAN BABY DAN PAKAI BAJU BABY...

bb sebelom di mandikan... muehehehe..masa mandi x sempat nak snap pic.. ai sibuk sediakan baju bb..

ok.. pakai barut perut dan pempes.. LULUS!

rapikan tepi pempes.. kasar sgt!! sian Delisha.. di ayam2kan papanye.. TOLAK MARKAH!!!

pakaikan bedak... LULUS!! bagi markah bonus!!

pakai baju.. adehaiii.. kasar sangat tu bang oiii!!! cuba pelan2 angkat.. sian bb.. haih!! tolak markah balik!!!

OKEH..siap!!!

keseluruhan nye lulus laaa.. tapi kena banyak latihan lagi ye bang! ape2 pun GOOD JOB!!! papa yang baikkkk...

sian anak ai kan~ muka sedih jek.. sebab di ayam2kan oleh papanye.. tak pe.. besar nanti delisha geget papa balik k~

sekian.. citer laki ai amik ujian..lalalala

p/s: hubby korang camner?? boleh handle baby x???

5 comments:

Nens Collection said...

kekeke..bagus lala papa kakak anis n delisha ni..hehe..boleh je tu..tggl lama2 sket..hehe

eB ezrin said...

hik3... suker tgk poppa siapkan anak... nmpk kekok ;p

Huda said...

hubby huda dh leh handle husna :) dgn lukman dia ok juga..tolong layan cakap time huda masak :)

cik nani said...

bagusnye la hubby sis ni..hehe..good job encik hanafi..

Myra Jay said...

Wahhhh..
contoh bapa mithali nie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...