Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

...Bila Dapat Anak Pompuan...




hehehehe.. walaupon nih bukan anak pompuan pertama.. tapi tetap nak citer jugak.. dari My anis lagi. bila lahir jek.. My Ma akan pakaikan barang kemas untuk cucu dia.. kata My Ma, kalo pakai barang kemas baru nampak cam pompuan.. hehehehe

My Ma mmg suka beli barang kemas..hahahaha.. kalo balik raya..dia tengok My anis x pakai barang kemas..mesti dia tegur.. ai bukan x nak bagi dia pakai barang kemas..anis tu lasak.. kang hilang plak.. sayang woooo.. harga emas skrg bukan murah.. slalunye pakai time raya jek.. dh abes raya trus bukak dan simpan..


tak terlepas bila My Delisha lahir.. masa dalam pantang dia dh suh pakaikan barang kemas.. oleh kerana harga emas mahal.. maka nenek dia pakaikan kakak anis dia punye.. rantai nih nenek dia jugak yang belikan untuk kakak anis dia..

rantai nih anis panggil "gelang kepala" hahahahaha.. mentang2lah rantai kat tangan orang panggil gelang tangan.. bila rantai pakai kat kepala.. dia belasah panggil gelang kepala.. sabor jek laaaaa...

gelang tangan nih pon kakak anis dia punye.. oleh kerana kakak dia ade 2 gelang.. so bagi sorang satu lah kan..cuma gelang tu besar sket ngan delisha..kena ikat.. hehehe..

inilah dia penangannye kalo dapat anak pompuan.. ade jek nak di hiaskan.. baju pon lawa2..kekeke..

sekian.. citer pasal anak pompuan..

p/s: anak korang pakai kemas x??? cam ner agaknye nak beli barang kemas skrg nih.. mahal sgt harganye..huhuhuhu

p/s/s: neni..silalah beranak lagi.. mana tau dapat bb girl plak..kekekeke



8 comments:

Huda said...

husna lom penah ada barang kemas lagi sbb abahnye riso takut cicir or hilang..xpsal2 je kan :) tggu dia beso sikit baru belikan :)

cik nani said...

waawaahh..hebat baby ni..auntie nani ni pon xde gelang setebal die..hehe~

zaidah said...

tecit2 dah dapat gelang emas...nanti mintak mama blikan lagi besar yer delisha...

wahida said...

salam dear, lama sungguh aku tak jejak ke blog ko ni...ko sihat?

alhamdulillah, ko dpt baby girl yg sgt comel....kelassss...pakai brg kemas lagi tu....

Dhiaqiud said...

CikYa dr kecik sampai besar xde nye pakai brg2 kemas ni...hehehe..

Nens Collection said...

mak teh pon x sabar nk dpt baby girl ni..hehe

Myra Jay said...

Gelang kepala, heheee nama baru tu :)

Comel je kecik2 dah pakai barang kemas ;)

Zura said...

uish..kecik2 dh pakai emas..hati2 ye nafira..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...