Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 14, 2011

...Papa Dukung...


hehehehe.. comel x?? time nih nak gi pasar malam.. carik baju untuk gi sunway lagoon.. ade famili day kat sana..

diam jek anak ai dalam tu.. siap tido lagi.. mama papa & kakak anis sibuk pilih baju.. dia tidoooo..
memula tu kesian tengok dia duk dalam tuh.. tapi bila tengok dia boleh lena konfem lah dia selesa tu..hehehhe

sekian..n3 pendek..

p/s: anak korang duk dalam tu x??

8 comments:

Huda said...

lukman lom duduk lg..kami letak dlm stroller dulu..nnti bile g pasar malam kami letak gak kut :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

teringat my hubby dulu2 :) bila nak mcm ni balik erk..hehehehe

mama qistina said...

masa puteri dulu dia tak nak langsung dok dalam tu ...dalam stroller pun sama yang dia nak dukung je...skang lagikla dah dapat kaki terus tak mo orang pegang dia..nak jalan sendiri hihi...

Fieza79 said...

mmg kena ada menda tu...tak semua tmpt sesuai pakai stroller kan..

Shiela Latif said...

dulu kan mama...ibu dukung adam dalam tu jugak, penat wooo sakit pinggang macam nak patah...heehe

zaidah said...

anak zai tak duduk dalam tu...suruh duduk dalam stroller pun tak nak...

wahida said...

dulu masa anak sulung, mmg ada hubby buat mcm tu kat anak, tapi tak larat, sbb baby masa tu tembam sgt, sampai tak larat dukung rupa gitu..huhu...

Myra Jay said...

Heheee comel je Delisha dok cenggitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...