Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 25, 2011

...Tiada Lagi....



selamat hari isnin semua... cam ner hujung minggu?? OK?? ai? keje kemas rumah jek yg lebih.. tapi x siap2 jugak.. nampak nau umah ai banyak sampah kan! muahahaha..


ohhh.. berbalik kepada tajuk.. Pusat Khidmat Komuniti Kitar Semula kat seksyen 17 shah alam dh tutup u all!! sedih sangat!! bila kami gi melawat kt PKKKS nih..tetiba pintu pagar dia tutup.. bila tanya orang2 kat situ.. katanye dah tutup.. sebab tak de orang nak uruskan... sadis kan!!

dulu punye pengurusan tempat nih OK jek.. tak tahu lah kenapa dia xnak uruskan tempat nih lagi.. rasa nak jek gi mengadu kat MBSA..nape tutup pusat kitar semula tuh.. hilang satu tempat kami sekeluarga beriadah..muahahaha..

dah lah umah ai nih banyak barang yang boleh di kitar semula a.k.a sampah.. dah.. kena pergi jauh2 untuk hantar barang2 tu semua.. tetiba jek jadik malas nak kumpul barang2 kitar semula dah... huhuhu..

kalo lah ade sape2 yang kerja kat MBSA yang baca blog ai nih..ade ke?? tolonggggg laaaa... bukak balik pusat kitar semula tu.. sedih sangat bila pusat kitar semula tu di tutup.. kang ai gi buat bantahan kat MBSA kang.. muehehehe.. ade berani ka???

sekian.. n3 sedih..




5 comments:

Fieza79 said...

tak puas hati ni..kena komplen..! hehee...

Nens Collection said...

tutup?..hishh mcmne nk selamatkan bumi ni..sape la yg punyer idea suh tutup ni

Huda said...

x patutla tutup kan, susah kite nk kitar semula barang2..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

x sempat pegi dah tutup :p

Myra Jay said...

Rajin ek kumpul barangan kitar semula.. Bagus nie, patut dicontohi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...