Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 21, 2011

...Akhirnye Bertukar Jugak Ke Unifi....


hari ni hari pertama ofis ai pakai unifi.. tak dapat nak buat kesimpulan lagi.. tengok prestasi unifi hari ni.. harap2 x de lah mengecewakan.. sebab bill unifi nih lagi mahal dari bil streamix..

memula bos ai memang x nak pakai unifi nih.. maklumlah.. bil dia kan lagi mahal.. tambah2 untuk bil biz punye.. kalo home punye pakej murah sikit kot.. oleh kerana banyak bantahan dan rungutan dari staff.. bos2 ai terpaksa jugak akur untuk tukar kepada unifi.. hehehehe..

okeh.. harap2 lepas nih x de lagi komplen pasal internet slow cam siput minum todi.. dan masing2 boleh buat kerja dengan jaya nye.. termasuk ai~ muahahahaha... oppsttt!

sekian.. n3 pendek di hari isnin.. lalalalala

p/s: ade yang dah pakai unifi.. cer komen sikit..

10 comments:

MRS. K said...

nak pasang unifi lah.. tapi kat umah ler.. hehee

Nens Collection said...

igt tukar yg kt umah td..kene cukup 2 thun br boleh tukarkan?..huhu

sarah mohamad said...

Best ooohhh pakai unifi. Donwload lajuuu jek. hehehe :D

Salina@IbuAqil said...

Hik3!! Selamat berkerja dgn maju jaya dear.. ;)

eB ezrin said...

& berblog ngan jayanyer :)

Atia Adina said...

wa bestnya...msti laju kan?

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ng tau dak ko berbelog?? nak ckp ng laa..lariksss

Sumijelly said...

kak sumi br bak pasang UNIFI kat umah ujung minggu ni..

tak sabar nak tunggu unifi gak..hehehe

Sumijelly.com

::NureeN:: said...

nanti bg tau ya mcm mana rasanya guna unifi.. bleh tau respon dr customer ;)

ct rahani said...

opis sy pun internet laju giler..x sure diaorg amik unifi ke apa.. x penah amik kisah.. hiks.. monthly rm400++ gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...