Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 14, 2011

...Berhujung Minggu Di Ofis | Ape Kes!!!....

salam hari isnin semua.. cam ner cuti hujung minggu korang?? best x?? ai x bape best.. kami sekeluarga kena berkampung kat ofis u!! nih big boss punye pasal laa.. ade jek bende URGENT dia!! nasib lah semalam ai tak de plan nak merayap ke mana2.. kalo x memang x de nye ai nak layan keje urgent dia..

kalo x sebab hubby kata dia ikut skali.. memang ai MALAS sgt nak pergi.. yer lah.. hari ahad tuh jek la ai dapat luangkan masa kt rumah.. hari sabtu ai keje half day tau.. nasib lah ade suami yang sgt baik hati.. mekasih abang..

KESAYANGAN hati ku.. melepak kat bilik meeting..

bakal pengganti mama ka??? tapi mama nak anis jadik cikgu.. heheehhe

tecik2 lagi dah kena datang ofis mama..

papa lah yang tekun jaga anak2 kami tuh.. kalo x de papa.. memang x boleh buat keje mama..

sementara mama sibuk duk kulu kilir.. My anis jadik cikgu kat bilik meeting.. ade gaya x jadik cikgu anak ai nih???

delisha duk sibuk tengok kakak dia main conteng2.. dia pon semangat jugak nak tulis2..

cikgu kidal.. kikikiki..

My delisha pon baik jek duk ngan papa dia.. senang sikit mama nak buat keje..

dan ini habuan yang kami dapat.. nasi dagang RM16 hengget 2 bungkus.. nasi dagang nih memang feberet Mt Big boss.. walaupon mahal..dia tetap akan beli jugak.. sebab nasi dagang nih memang sedap.. katanye orang terengganu yang buat...

sekian.. citer kami melepak kt opis..

p/s: sonok ke weekend korang?

10 comments:

eB ezrin said...

kiranyer mmg sdp la yer? adeh kecur plk.. nak3.. :)
anis tuh ader gayer :)

Nens Collection said...

kekeke..kalo ari bole bwk g opis,save duit bb sitter..keke..tp kene bwk papa die skali,hehe

ujung mggu ni antar ammar..huhu..sedih plak,duk tgk kalendar bile cuti umum yg boleh ditunda ke isnin,lama sket boleh cuti..hehe

LYAfrina said...

hehe..pnah gak kna bkerja time weekend.. ada skali tu.. 7 hari tnpa henti kerja..sbb urgent

mamalieyna said...

huhu...sadis tu kena berkmpung kt opis..eina senasib, tp bezanya..eina terpaksa melepak kt umah, en suami kena bertugas sabtu ahad...huu~ dh la plan nk jnjlan..huu~

wan habibah said...

WAH... BERUMAH TANGGA DI OPIS../.. kikikikkki

Mummy Chubby said...

seronok pe berumahtangga kat opis. ala2 berkelah gitu.hehehee

wahida said...

sian ko nok...ari ahad pun keje...teruk tau bos tu...huhu...

::NureeN:: said...

bos blanje best la.. dpt mkn sedap lak tue.. nureen pon ada jgk weekend kena trun opis so jwpnnya 2 beranak tue kena la ikut.. anis kidal yerr sama ngan ellesya :)

ct rahani said...

ok la tu melepak kt opis dpt mkn nasi dagang free.. hiks..

Dalila Hamid said...

wah makan2 kt office... best!!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...