Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 1, 2011

...Settle Satu Kerja Penting...

Hari ni ai dah selamat hantar borang sekolah tadika My anis.. lega rasanya dah settlekan perkara2 penting.. ai hantar My anis masuk tadika biasa jek dulu.. harap2 dia sesuai lah dengan tadika tuh..

ai pilih sekolah tuh sebab dekat ngan umah ibu dia.. abes sekolah.. ibu tunggu jek kat depan rumah.. dia boleh jalan kaki sendiri.. yang penting sekarang ialah.. biasakan dia dengan suasana sekolah.. bila dia dah biasa.. hantar sekolah kat mana2 pon x de masalah kan~

hari ini mood sgt ke laut.. tak tahu kenapa.. campur plak ngan banyak keje.. nak BW pon x sempat..huhuhu.

oklah.. nak gi sambung keje jap.. nanti senang sket ai BW kat umah korang k..
tata titi tutuuuuuu

sekian.. citer org bz..


7 comments:

LYAfrina said...

WOWWW... dh beso anis.. dh pegi school.. nnti blajar pndai2 yer

Salina@IbuAqil said...

Anis dah dewasa.. Dh nk go to school.. ;)

wan habibah said...

WAH.. dah pegi sek seh... mesti best.. ramai kwn

ct rahani said...

sy lak lum lg daftar sekolah utk aidil next year.. ingt bulan nih baru nk survey..

cik nani said...

dah besar dah kakak anis ye..bestnye dah ade anak..tibe2..haha..

oya said...

dulu saya tadika fatima..tibe2 teringat..

Anamarza said...

Wah dah nak gi sekolah ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...