Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 21, 2011

...Moga Rezeki Berpihak Kepada Harimau Muda...

wahhh.. malam nih adalah malam yang sangat di tunggu2 oleh semua peminat bola sepak malaysia.. perlawanan akhir untuk perlawanan bola sepak..

MALAYSIA vs INDONESIA

dengan ape yang sudah dibuktikan oleh pasukan harimau muda kita.. rasanye semua rakyat malaysia sangat berharap yang harimau muda kita dapat pamerkan permainan yang terbaik malam ni..

moga semangat harimau itu dapat di serap ke dalam jiwa semua pemain malaysia malam ini..
kami rakyat malaysia memberi sokongan padu kepada skuad kita!!

semoga berjaya HARIMAU MALAYA!!!

yeaahhh!!!

sekian..

p/s: Abang.. malam nih boleh mintak cuti memasak x ??? sebab bola mula pukul 8.30mlm.. takut x sempat siap masak plak..mueheehhe.. boleh eh~

5 comments:

Myra Jay said...

Moga Pasukan bola kita menang malam nieh :)


Zura, nak mintak tolong komen bebanyak kat entry ni ye :)
http://normj1001.blogspot.com/2011/11/canon-eos-1100d-gadjet-impianku.html

Sidratul Muntaha said...

i dah dpt cuti memasak
setot plak dpt pelepasan tgk youtube and boboi2 puas2 kat pc..
ehehe..
agak2 tak suke tgk bola..mlm ni nak layan onehd plak!!
layan citer korea...
btw,boleh la buat spaghetti tnpa gangguan mlm ni sbb tyakde sape2 nak order mkn dari dapur saya!
hihiihh

Shay Suria said...

Alhamdulillah kito menang...yahooooo

|| NaFiRaa || said...

shay..
yeaaahhhh.. puas hati!!!! berbaloi cuti masak malam tadi!

ibu nabil syahmi said...

yeeeeyyy dh menang.... berbaloi kan.. sgt lah berpuas hati walaupn menang penalti jeee.. janji menang ibu segala pingat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...