Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 9, 2011

...Pengalaman Beraya Di Perantauan...

salam hari rabu semua.. hari nih ai baru masuk keje.. hehehe.. walaupon tak balik raya.. tapi tetap kena amik cuti sebab nak uruskan hal2 kat bank..

Raya haji kali nih adalah pengalaman baru dalam hidup ai. beraya di perantauan.. memula sedih jugak laaaa.. nak telefon my ma cakap tak balik raya pon makan masa 2 3 hari.. kumpul semangat nak cakap tak balik raya.. ingat senang ke?? bukan ape.. ai takut ai nangis plak time cakap tak balik tuh..muahahahhaha..

lagi bertambah sedih bila my anis tanya bila nak balik umah nenek dia.. rindu mak su dia lah.. rindu adik ammar dia lah.. lagiiiiii lah sedih..ai kuatkan jugak semangat..cekal kan jugak hati nih.. berkorban untuk kebaikkan kami bersama jugak..

alhamdulillah... walaupon kami beraya di perantauan.. kami masih bersyukur. sebab masih ade keluarga terdekat yang tak balik beraya jugak.. adik ipar ai kat Klang dan yang mengajar kt perak.. semua berkumpul kat Klang..

Hubby sempat sembahyang raya kt shah alam.. lepas sembahyang raya baru kami gerak gi Klang.. beraya ngan adik2.. tak de lah teruk sangat beraya kat perantauan nih.. mungkin jugak sebab hari raya korban ramai yang tak balik.. macam kat taman perumahan ai.. boleh katakan ramai yang x balik... meriah jek pagi raya tuh.. cuma.. bila terdengar orang takbir raya, terus rasa sayu jek.. sedih jek..huhuhuhu..

oklah.. jom layan gambar raya kami yang 2 3 kerat nih.. kekekeke..

Raya korban in blue..

kakak n adik

papa n anis

papa n delisha..

melayan budak2 karaoke.. masa nih kami kat klang dah..

okeh.. gambar sekerat jek.. hehehehe...

Delisha yang pantang tgk camera..


oklah.. selamat hari raya korban semua.. dari kami yang x balik raya..

sekian.. citer pasal raya korban.

ps: amacam raya korang?? sonok???

20 comments:

LYAfrina said...

MUJUR GAK ADA FAMILY TERDEKAT.. XDE LAH SUNYI N SEDIH SGT KAN...

LYA PON X BERAYA PON BRU2 NI..X SIHAT LER...

SALAM AIDILADHA BUAT NAFIRA N FAMILY:-)

eB ezrin said...

eB kal zura, zura x angkat. nak bagitau kami kat s18. nk dtg rayer ;p

Shay Suria said...

shay balik dungun raya kali nih..hehe..sbb tahun lepas pom rayo kt KL jgk.so penah rasa yng kak raa rasa..nway selamat hari raya qurban kak raa..

- GC - said...

mujur ramai jugak yg tak balik kan. tak la sedih sgt.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kak eliss tido dipagi raya. memang tak dengar jugak org takbir :p terus rasa mcm x raya :p

|| NaFiRaa || said...

LYAfrina..
tu lah kan~ kalo x mesti lagi sedih..

salam aidiladha jugak buat LYA sekeluarga..

|| NaFiRaa || said...

eB...
masa eB tepon tuh x perasan.. masa tuh kami kat rumah adik kat Klang.. 1 hari melepak kat sana jek..malam baru balik s19..

|| NaFiRaa || said...

shay..
selamat hari raya jugak..:)

|| NaFiRaa || said...

GC..
betol tuh... meriah pon yer jugak raya kt shah alam.. sebab kata taman tuh ade yg buat korban..

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
apsal raa asik dengar takbir raya jek.. sayu tau~ huhuhuhu.. dari malam raya sampai ke pagi raya.. dalam tv tak yah citer lah.. huhuhuhu

::NureeN:: said...

slamt ari raya zura.. ada sedara terdekat bleh la berkunjung.. kami mcm zura tau x brapa chat d ari raya.. so far skrg alhamdulillah dh ok ;)

Salina@IbuAqil said...

Slmt hari raya dear.. Biru jgk erk.. Cantek sgt.. Hik3!!! Raya kami x best sbb anak bujang ina tu semput.. Huk3!!!

|| NaFiRaa || said...

Nureen..
selamat hari raya.
tu la nureen.. nasib adik2 ipar pon tak balik kg.. kalo x konfem lagi sedih beraya diperantauan..

|| NaFiRaa || said...

Ina...
haah..biru.. baju raya last minit.. memula cam malas jek nak carik baju raya.. last2 beli jugak utk anak2.. mama papa pakai baju sedia ade jek.. hehehe

cik nani said...

selamat hari raya sis..=)

wan habibah said...

selamat hari raya kak.... nasib masih ada sedara...

|| NaFiRaa || said...

Nani..
selamat hari raya jugak buat nani..:)

|| NaFiRaa || said...

Wan Habibah...
mekasih..selamat hari raya jugak..:)

ct rahani said...

ok la ada family terdekat.. kurang la sket kesedihan tu kan..

|| NaFiRaa || said...

CT rahani..
haah.. nasib adik yang kat Klang pon tak balik.. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...