Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, February 14, 2012

...Anak2Ku...

Salam Hari Selasa..
Hari nih mood agak kelaut je.. tak tahu lah kenapa.. asik mood kelaut je sekarang nih..
bila xde mood nih.. ai selalu jek lah tengok2 gambar wajah kesayangan hamba..
trus senyum sorang2..

gambar masa gi tesco hujung minggu hari tuh.. kalo gi tesco selalu lah kena pow ngan my anis naik menan nih~

selalunye My anis naik menan nih sorang2 jek.. tapi kali nih adik dia tumpang naik sekali.. sampai tenganga mulut delisha.. hahahahaha

punyelah sonok dua badik nih main.. mama papa dia pon tumpang hepi bila anak hepi..

hehehhe.. sama naik delisha pegang stereng ngan kakak dia.. kalo dalam kereta.. suka dia berebut stereng ngan papa dia..
nasib lah kakak dia tuh jenis sayang adik.. adik wat cam ner pon dia ok jek.. paling2 pon dia jerit jek kat adik dia.. sebab adik dia suka sangat tarik rambut kakak..

lepas nih mama kena sediakan duit syiling lebih sikit.. konfem2 lepas nih asik kena pow nak naik menan nih..nasib laaaa

sekian.. citer pasal anak2..

p/s: Korang pernah x rasa bosan ngan kerja korang sendiri..urmmmm

15 comments:

Cho Zila said...

selalu gitu.. budak memang suka sesangat dapat mainkan...
kalau anak akak sekarang suka main kereta yang boleh bergeraktu.. fikir balik sekali pergi RM5 dua orang laktu kalau 10 kali pergi dah seratuskan... rasanya dah ada kot pelaburan banyak itu...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

setakat hari ni tak pernah lagi tak kena pow dengan nuha kalo gi tesco..hahaha.

dan tak rasa bosan dengan kerja lagi .

Salina@IbuAqil said...

adik geram sbb rambut kakak dia cantik tu..
Grrrrrrrr!!
Tu yg dia suka tarik.. ;)
Aqil boleh nangis guling2 selagi x dpt nek menan tu dear..
Aduhhhh!! Tekanan ai tau.. ;)

Myra Jay said...

Sukanya tengok diorang, saling bekerjasama bermain satu mainan :)


**Myra pun kekadang bosan dengan keje, penah request ngan hubby nak resign..huhuu

LYAfrina said...

ITULAH.. anak2lah penawar dikala kt berduka kan.. tgk j gambar pon blh hburkan hati..betapa kuatnya pertalian ank n ibu kan..

SYANI said...

Naik 2-in-1 jimat sikit kan..heheheh

** Semalam baru je cakap ngan hubby nak cari keje lain sebab dah bosan sangat ngan keje sekarang..

Aine Ainun said...

Kalo bosan lagi, tenung jela gambar anak2 tu..;)

Biasala la, sampai satu tahap kita akan bosan...
Tp jgn tension k

::NureeN:: said...

bila x der mood nureen pon suka layan pic ellesya.. pastu gelak soang2 ehhehe...
amboi kemian tinggi sanggul anis :).. delisha x mcm rambut kakak dia kan, nmpk lurus :)

oya said...

budak2 mmg excited naik permainan tu kan..kite tgk pun happy jer

mamalieyna said...

mainan camni dan anak2 tak dpt dipisahkan ^_^

ooh psl kerja, selalu je jd camtu...tp herm..bertahan jgk dah lebih 6tahun..hee~

eT said...

my dote sgt takut nk naik menda alah bunyi2 goyang2 tuh...huhuhu

pasal keje mmg selalu sgt rasa bosan...muahaha

dela said...

alahai..... sukanya dua beradik bermain... suka tgok..

wan habibah said...

wah.... pengsan.. kalo nak naik pastu tak nak turun2

wahida said...

kita bosan ngan keje kita sendiri sbb kita asyik buat benda yg sama...cuba ko mengulor...mesti best...ekekekek....

ct rahani said...

same la dua2 bujang sy tuh.. pantang nampak.. lately si adik pun dh pandai mintak nk naik benda alah tuh.. klu x bg sure mengamuk.. huhu..

bagusnya kakak anis syg betul kt adiknya.. kakak contoh nih.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...