Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 6, 2012

...Sudah 9 Bulan | Cepatnya Masa Berlalu...


Salam Maulidur Rasul Lagi..
Sebab hari nih ai masih bercuti.. ganti semalam punye cuti..
tapi My hubby kena keje hari nih.. ber3 jer lah kat rumah hari nih.. tunggu hubby balik baru ade xtvt yang boleh di plan.. hehehehhe

hari nih umur Delisha genap 9 Bulan..
sekejap jer kan~ lagi 3 bulan dah nak cukup setahun..
huhuhuhu..

hari nih ai nak citer perkembangan Delisha.. ape yang delisha dah tahu buat di kala usianya 9 bulan..

1. Dah boleh menjulur laju.. dah gaya askar dah ai tengok.. tangan dia dah boleh luruskan.. cuma bontot belom boleh angkat lagi untuk merangkak..kikiki caiyok2!!

2. Dah pandai tepuk tangan bila mamanye menyanyikan lagu tepuk amai-amai.. comel sangat!!

3. Dah boleh duduk sikit2 dah tanpa sokongan.. tapi, kadang2 terlingkup jugak.. muehehhe..

4. Dah pandai nak mengikut dah.. pantang tengok papanye naik motor.. mesti nak ikut.. suka sgt kalo papa dia bawa gi jalan2 naik motor..

5. Dah ade gigi sebatang.. baru tumbuh!! mama dia dah risau.. sebab delisha kadang2 suka gigit nenen mama dia.. huhuhuhu

urmmm.. rasanye tu je lah yang selalu nampak dia buat.. kalo ikutkan banyak lagi.. tapi yang biasa2 je..

moga anak mama membesar bagai juara k!

cayanggggg Delisha!! MuashhXX!!

sekian.. citer pasal perkembangan Delisha..

4 comments:

Shiela Latif said...

pejam celik pejam celik dah 9 bulan kan mama...comel delisha :)

Aine Ainun said...

semoga delisha membesar dengan bijak n solehah=)

Papa Mifz said...

masa mmg pantas berlalu kan...semoga delisha membesar dgn sihat...:)

LYAfrina said...

alhamdulillah.. dah x lama tu nk ckp umur setahun..btl tu zura..skarang..msa blalu bgitu pntas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...