Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 3, 2012

...Syiling Baru Pertama |20 Sen...


Wahhhh.. teruja jek My hubby tunjukkan duit Syiling baru!
20 Sen!!
Warna Emas!!
Saiznye lebih kurang dengan duit Syiling 10 Sen Lama!

Syiling2 Lain belom jumpe lagi.. Harap2 lepas nih dapat Syiling baru yang lain.

Korang dah dapat syiling baru??
ke ai jek yang baru dapat nih?? muahahaha

Sekian.. citer pasal duit syiling 20Sen Baru

19 comments:

Aine Ainun said...

tak penah dapat lagi syiling baru=))

salam pagi Jumaat...
salam kenal=)

Zura said...

xdpt lg...tp makin mengecil..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

pernah tengok syiling seposen. niza punya. ringan mcm duit palsu.hahaha

Atia Adina said...

tak pernah lagi dapat 20sen....ooo...kaler lain plak....

Fieza79 said...

belum dpt belek pun lg syiling baru ni...

Kancilbiru said...

wah yang ni lagi kiut...hehehe

Salina@IbuAqil said...

Disebabkan abah & mak ina keje BANK..
Deme ada sebundut duit Syiling baru ni..
Tp duk bodek nak tuko idok deme bg..
Nyampah ai tau..
Take care dear & happy weekend.. ;)

Munnafendy said...

heee dapat dah kat tol masa blk kmpung hari tu..kecik n nipis je

Papa Mifz said...

pernah dpt hari tuh...mulo2 dpt mmg teruja...hehe

::NureeN:: said...

nureen pon dpt 50sen nyerr minggu lps.. terkejut masa dpt tue ingat dh tersalah bg balance hehehhe... :P

eB ezrin said...

shah ri tuh lawak. dier engat silap wit. ha ha ha

sue zainun said...

xpenah tgk..xpnh dpt..hehe kena rompak tak kalo ada wit emas nih..hehe

Qaseh Suhaida said...

baru dpt tgk je mlm td myhubby bagi 20sen & 10sen baru punya

maszmadi said...

ada gaj dapat 20sen ada 2, 10sen ada 1..
rasa ringan semacam jerk syiling tu kan, pelik pon ada ngan kaler dia.. huhu pape pon moga ia akan menaikkan nilai matawang kita di dunia..

mamalieyna said...

eina baru tgk td jgk..jumpa dlm poket suar en suami time nak basuh baju..igt duit tak laku..kecik comel jer~ ^_^

wan habibah said...

belum pernah dpt lg... bila lah nak dpt ni... tak sabaq nak tgk

ct rahani said...

x penah dpt tp dh penah tgk kwn yg tunjukkan.. cam token menan pun ader kan.. cantik.. :)

Ma said...

Salam.. k da baru dpt syiling 0.10.. tu pun org main potostat kedai yg byr wit 0.10 2.. ringan ngat.. mcm wit mainan.. :)

MaryaYusof said...

Cantiknya duit 20 sen tu... Jgn tanya saya Nafira, duit Peru 20 centimus adele... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...