Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 13, 2012

...Saye Dah Ade Gigi...


Comel x Saye??? kekekeke.. Ferasan!!
nampak x gigi saye??? dah tumbuh dah~
hari tuh saya try gigit ne*nen mama saya.. mama jerit sampai saye pon terkejut!
mama kata.. kalo gigit lagi lepas nih, mama x nak dah kasi saya isap susu.. huhuhu.. mana boleh macam tuh kan! notti lah mama saya nih..

okeh.. lepas nih saya cuba x gigit k~ tapi saya x janji..muehehehe..

sekian.. n3 pasal gigi shayer~

14 comments:

Salina@IbuAqil said...

Alolololo!!
Dah ada gigi..
Nanti kalau jumpa untie jgn gigit untie tau..
Hik3!!

Aine Ainun said...

Alalalala...comey;)

mamaarifakeemaisy said...

memang sentiasa comel..takde gigi pun comel..apatah lg bergigi..hee~

ct rahani said...

alolo comelnya dia.. :)

::NureeN:: said...

gg bawah 2 batang ek zura.. mmg tgh gatal gusi la ni.. pas ni kena gigit lg hehee

sue zainun said...

aaaa habislah mamanya lepas ni..

sue zainun said...

aaaa habislah mamanya lepas ni..

sue zainun said...

aaaa habislah mamanya lepas ni..

LYAfrina said...

yeayyyy!! nanti boleh gigit mama..papa & kakak anis...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

omeynya dia, teringat time balqis tecik2 dulu

Anonymous said...

elelelele....tomeinya....tomei gila lah....blh ke mamasue kate gitu?baby na pun gigit tak mamasue...gigit2, sengih....=P

Jahirah said...

gigi dia baru tumbuh ye....hehee comelnye...

Myra Jay said...

Hehee, so sweet, jangan gigit dah tau sayang, sian mama :)

wan habibah said...

abes lah pas ni jadi mangsa gigitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...