Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 8, 2012

...Kerja Sekolah My Anis...

Salam Hari Rabu Semua!!!
hari ini hari yang sangat liat nak pergi kerja.. Malas sangat!!
kalo ikutkan hati nih.. nak jek cuti panjang2..
kekekekeke

Untuk kembalikan semangat hari ini yang agak liat2 malas nih.. jom layan hasil kerja tangan My Anis di Sekolah a.k.a Tadika..

NOOR ANIS NAFISHA..
kiutkan?? muahahahahahahaha..
memula tengok hasil tulisan dia.. ai gelak jek..muahaha
pastu anis tanya nape mama gelak?
ai cakap sebab tulisan anis cantek.. mama bangga ade anak cam anis..
terus dia senyum.. kikikikiki

Pasti bangga kan~ hasil tulisan anak yang berumur 5 tahun..
ai dulu x tau lah cam ner gayanye tulisan ai waktu tu.. hahaha

MEWARNA..
dapat 3 bintang u!!
kikikiki.. good job anis.. tapi masih boleh diperbaiki.. :)

haaaa... kerja sekolah yang nih ai rasa anak ai ikut jejak langkah mama dia..
masa sekolah dulu.. ai paling X suka kalo cikgu suh buat lukisan kolaj ni.. rasa nak mengamuk jek nak habeskan 1 lukisan tuh.. leceh sekali.. pastu tangan comot dengan gam.. pastu hasilnye X cantek plak tuh.. GERAM!!! opst.. harap2 my anis janganlah ngikut ferangai vuruk mamanye itu..

haaaa... amacam??? okeh lah kan~ hasil kerja budak 5 Tahun.. kena selalu praktis.. lama2 mesti lagi cantek..

Rajin-Rajin belajar yer Anis Sayang!!!

sekian..

13 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai comelnya. nuha skang sejak masuk taska gila mewarna. hehehe

eB ezrin said...

eh kira ok la tuh. bkn sumer leh wat g2 tau. :)

Dhiaqiud said...

Noor Anis Nafisha..kan main pjg nama nyer...t nk jawab exam jenuh nk kene tulis nama pjg2..

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!!
Inapun tompang bangga ngan Anis..
Betoikan sis, bila tgk hasil kerja anak ni kita jadi kembang hati.. ;)

Atia Adina said...

x sabar nak tgk hasil kerja atia plak pas ni...cadang tahun depan nak masukkan dia sekolah

Papa Mifz said...

hebat..lepas nih insyallah dapat 4 bintang lak...:)

Mummy Chubby said...

hehehee...lbh kurang cik Khaleesa mummy gak.

::NureeN:: said...

ok la zura.. sesuai la ngan umur anis kan :).. klau la kita dpt tgk blk hasil lukisan ke tulisan kita 5thn mcm anis agak2 kita gelak yg guling2 tak hehehhehe...

- GC - said...

umur 5 thn dh boleh tulis camtu kira cun dah tu.. hehe..

ct rahani said...

good job anis.. hasil tangan budak 5 tahun yg boleh dibanggakan.. skool aidil x de aktiviti kolaj tue.. balik2 menulis dgn mewarna je.. huhu..

Cho Zila said...

okler tu... anis dah ok sesangat.. umur sebaya azalialer...

Myra Jay said...

Praktis make perfect :)

MaryaYusof said...

5 years barukan...Kire bagus dah tu...dpt 3 stars lg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...