Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 16, 2012

...Terima Kasih Ya Allah, Terima Kasih kepada Semua Yang Tak Putus2 Mendoakan....


Salam Hari Khamis..
Dari petang semalam hati ai berbunga2.. tak dapat digambarkan dengan kata-kata..

Terima Kasih Ya Allah~ kerana memakbulkan doa KAMI semua..
Hanya Engkau Yang Mampu Memberi Keajaiban ini..

SYUKUR Ya Allah!

Alhamdulillah~

Buat Pengetahuan semua..
semalam result ujian kesihatan adik ai sudah di baca..
dari kedua-dua result tersebut.. dokter mengesahkan 90% adalah Tibi Tulang bukan KANSER..

bergenang air mata ai bila mendengar result ini dari NENI.. bagaikan ade satu sinar bahagia yang terpancar semula.. syukur sangat2!! ai sangat2 yakin.. orang yang paling gembira menerima berita baik ini adalah Ma dan Ayah..

Semalam jugak adik lelaki ai menerima rawatan untuk Tibi.. mengikut kata NENI.. adik lelaki ai kena mengambil ubat untuk matikan kuman Tibi tuh selama 1 tahun..
Walaupon bunyinye sangat lama.. tapi ai tetap bersyukur kerana sakit nye masih ade cara rawatan untuk sembuhkan penyakitnye..
ALHAMDULILLAH

Terima Kasih jugak buat kawan2 semua yang tak putus2 mendoakan kesihatan adik ai... ai percaya.. berkat dari doa KITA semua, Allah Kirimkan Berita gembira ini buat KITA..

Terima Kasih sekali lagi..
Sayang korang semua!!!

Pada yang belom ketahui ape itu Tibi tulang.. InsyaAllah ai akan cuba carik maklumat pasal penyakit ini.. semalam ai dah carik sedikit sebanyak pasal penyakit ini sebab ini pertama kali jugak ai dengar pasal penyakit ini..

Terima Kasih sekali lagi yer kawan-kawan atas doa kalian~

sekian.. N3 berita gembira..

p/s: Mood : H.A.P.P.Y... syukur Alhamdulillah

p/s: Gambar kredit to Google..tq

15 comments:

Aine Ainun said...

Alhamdulillah....
Syukran....

Sidratul Muntaha said...

Jazakallah..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Alhamdulillah..

nanti sharekan infonya yer.

ct rahani said...

Alhamdulillah.. semoga adik zura kembali sembuh spt sediakala..

wahida said...

Alhamdulillah...bukan kanser...

teruskan beri sokongan pada adik ko tu ye...dia perlukan korang...

Atia Adina said...

ALHAMDULILLAH....SYUKUR SANGAT KEPADA ALLAH

Salina@IbuAqil said...

Alhamdulillahhhhhhhh!!
Ya Allah!!
Syukur Ya Allah!!
Serius!! Ina nangis sama..
Alhamdulillah!!!
Berkat keihlasan & kesungguhan doa2 dari yg menyayanginya.. ;)

LYAfrina said...

alahamdulillah..segala puji bagi allah... sesungguhnya prancanganNya sguh indah...

eB ezrin said...

alhamdulillah :)

::NureeN:: said...

alhamdulillah syukur sgt2.. rasa lega kan jauh dr kanser.. harap adik zura akan sembuh dr tibi tulang, jgn skip ubat yerr...
rasa sesak nafas di dada zura dh dpt berjln lancar kan :)

Shiela Latif said...

Alhamdulillah, syukur dengan rahmat Allah S.W.T.
Semoga adik mama akan terus dapat sembuh dari penyakit tibi tulang. Semoga dia semakin sihat semula. Amin yarabbal alamin.

masam masam manis blogs said...

alhamdulillah..gembira mendengarnya..

Elly & Emmy said...

Alhamdulillah..

syukur..

semoga sabar menjalani rawatan dan cepat sembuh..:)

Myra Jay said...

Alhamdulillah..
Semua ni atas doa tak putus2 dari family Zura juga.. Allah mendengar rayuan hambaNya..
Semoga adik Zura cepat sembuh, jgn skip makan ubat ye :)

MaryaYusof said...

Alhamdullillah, syukur...

I know how u feel... buat sujud syukur tau :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...