Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 5, 2016

...Ayam Penyet...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa.
Moga Hari ini lebih baik dari semalam.. amin~

masa My birthday haitu tak de rasa nak makan kek.
tapi teringin nak makan ayam penyet. lama dah rasanye x makan Ayam penyet kat padang jawa shah alam. rasanye last makan masa peknen Amzar.

walaupon dah boleh agak mesti huru hara time makan sebab ade si kecik tuh.
tapi gigih jugak pergi makan. hahahahaha.

kiut tak shayeee??? hahahahaha
memang betol tekaan i, huru hara dengan hero kecik nih.
Amzar nih pesen dia tido awal.
bila kuar makan malam. mula lah dia merengek.

memula duduk ok lagi.. umpan cawan air masak dia.
dah puas minum dia tuang air masak dia sampai lencun. hahaha
mama gojes tengah sibuk cubitkan lauk untuk delisha.
order pada malam itu. 2 ayam + 2 bebola daging.

selfie dulu papa kata. hahaha
umpan sudu n cawan plastik. sekejap jer dia main. pastu di balingnye ke lantai.
hahahahahaha.

sibuk ngan tab. sebelom kena jeling ngan mama.
kat meja makan x boleh main tab.

Kak Long.. peace.
sudah boleh di harap untuk bantu mama.

Kak Ngah Delisha..
anak yang manis.. tapi punye perangai yang kadang2 menguji kesabaran mama.
sabor jer lah.

Me n My Anis. 
selamat menjamu mata.
makan malam tu gilir2 ngan Cinta sebab Amzar start merengek bila kami start makan.
ape boleh buat, adat lah ade anak kecik. makan pon laju2 jer.
janji dapat lepaskan teringin di tekak. hahahaha

sekian.. kesah kelam kabut di kedai makan.




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

14 comments:

norhidana miswan said...

bt terliur je kan

ptt kene ada kek jgk seketui tuh

ct cheery said...

Kedai dia nama apa kak? Hehe

ct cheery said...

Kedai dia nama apa kak? Hehe

Kakzakie Purvit said...

Zura, lain kali kalau nak pergi pastikan Amzar dah puas tidur.
Kalau tak baik tapau ajelah:)

Kalau tengok gambar Amzar macam behave ok aje, dgn senyum menggodanya lagi.
Kisahnya boleh tahan juga bila dah merengek ye:)

Ahmad Hasif said...

Dimana ni kedai makan?
Mcm menarik je hidangan tu..

MG schmidt said...

My feveret ! Nsi ayaam penyet! Hihi

SYANI said...

Bila ada anak kecil ni memang tak lari dengan huru hara.. Saya pun dah lama tak makan luar sebab tak larat nak kisahkan huru hara tu.. Selalu beli tapau makan kat rumah je..

LYAfrina said...

dapnya...lya pernah mkn ayam penyet API tu.. ayam dia sedap.. tp lya krg suka, sbb x berkuah.. hehe

shark said...

mama gojes kata kau hahhahah..
yakin tu penting aku suke wei ;p

aku suka ayam penyet tp selalu makan kat wong solo la ..
mahal dan ramai org..
letih nak beratur..

wahida said...

i love ayam penyet sebab sambal dia yang pedas tu...feveret adalah di wong solo...makan sambil lap hingus...haha..

mcm tu lah nok kan kalau ada anak kecik...anak aku si Junior pun gitu jugak...makin besar makin ligat dia sampai tak terkejar aku wei...huhu...

hainom OKje said...

Betul tu Zura ....gitulah kalau ada anak kecik. Makan mmg tak kunyah. Dapat ayam seketul seketul tu jugak telah hihi....Lupa dah... zaman mak ada anak kecik dulu mcm mana!

Okje pun suka ayam penyet ni. Suka tang sambal dia tu ...Pergh!! Pedas tp mahu! Hihi...

hainom OKje said...

Betul tu Zura ....gitulah kalau ada anak kecik. Makan mmg tak kunyah. Dapat ayam seketul seketul tu jugak telah hihi....Lupa dah... zaman mak ada anak kecik dulu mcm mana!

Okje pun suka ayam penyet ni. Suka tang sambal dia tu ...Pergh!! Pedas tp mahu! Hihi...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

anyonyonyo..semua kiut-miaut belaka dari mama, amzar kakak2 comel..semua lahh..hihi

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...