Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 18, 2016

...Cerita Nak Bagi Terliur | Awas!!...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Isnin.
cuba untuk memulakan minggu ini dengan Aura yang positif.

Jumaat i amik Emergency Leave, Anakda Amzar x sihat.
Sabtu paksa diri untuk masuk keje.
tapi jiwa lemau asik pikir anakda x sihat tuh.

Nasib lah hari sabtu tu ade penguat semangat.
hahahahaahha

Nindiaaaaaaa.. penguat semangat sangat khennnnn~
Karipap pusing Aeon Big!
besar gabak nih.
inti kentang + telur.
sebijik RM1.60

Dah lama tingin nak makan nihhh.
dari teringin tengok OKjer tayang karipap segera dia.
Pastu tengok pulak Mama Aiyan tayang epok2 lejen dia.
meronta "anak2" dalam perut mintak nak makan karipap jugak hoiii.

pastu demand pulak.
nak makan yang sedap2 dan yang mahal2 jer.
kuang asam punye 'anak2' nih. 
makan jer lah yang murah2. karipap jugak!
heiiii.. ape ko melalut nihhhh!

Amacam??? terliur dakkkkkk???
i terlio nih uols! sendirik tulis n3, sendirik terlio. adehaiii.
maaf yer pada makbuyung2 yang terlio.
muehehehehehe

Sekiannnn.. n3 nak bagi korang terlio.
*larik lintang pukang!




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

hainom OKje said...

Heiiiiiiii.....ko sajakan Zura kasi mak terliur balik....
Elok elok hari tu dah dapat tetiba tengok karipap ni udah teringin balik...Ceh!!!

Hari tu lalu depan Resepi Rahsia....macam teringin pulak karipap yg beso gabak tu.... Dulu 8 henggit tau la ni mak tengok harga dah seploh ringgit tak salah weyh!

Kakzakie Purvit said...

Kakak ingatlah Zura buat sendiri karipap besar gabak tu
Ini kalau tak kenyang tak tahulah nak cakap apa:)

SYANI said...

Time tengah lapo ni pulak tetiba keluar gambo karipap.. memang terlior la...hahahaha

Diana Rashid said...

besar pun tetap nampak rangup ye?mesti yang buat ni memang pakar la..

fiza linolie said...

sedapnya alahai karipap. Dahla besar. Huhu... Terliur habislah dibuatnya.

babYpose said...

Mamang terliur sebab suka kulit karipap, besar lagi la puas..nampak dalam gambar pun tahu kurang minyak rangup kan..

wahida said...

hoiiii!!

norhidana miswan said...

ni mcm karipap giant nih... rm1.7 tak silap akak pun isi dia banyak gk... hehhhehe

eleh bt sndiri lah baru legend kn

ct cheery said...

Ayer lior menitik dah nih huhh

ct cheery said...

Ayer lior menitik dah nih huhh

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tetibateringat karipap Ikea kat the curve tu...huhu

LYAfrina said...

besor bapok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...